Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždy je smutné, když dítě slouží jako nástroj nějaký odvety, pomsty, nebo podobných zvrhlostí

8 0
možnosti
Foto

No tedy... Tentokrát musím článek ocenit.

2 2
možnosti
Foto

Tohle je to maličké procento, kdy bych i tu střídavku snesla, jak jsem obecně proti...

1 0
možnosti
JD

Proč je tu tak malá karma? Blbá, ale asi běžná situace.

2 0
možnosti
Foto

Tak já znám dva takovéhle případy a nic moc:-( Ale taky znám naopak matky, které po rozvodu podporují kontakt dítěte s otcem, ale otec jaksi nemá zájem...

1 0
možnosti
MV

soudy také straní vice matkám i když jsou to někdy mrchy.

zářný příklad vrchního soudu a p.Kmoníčka;-(

3 2
možnosti
Foto

Já být na jeho místě, zažádám si o výlučnou péči. Takhle se bude řadu let bavit stěhováním...:-/

0 2
možnosti
ML

M43a71r38t40i65n 36L52a19c54o

2. 12. 2014 22:15

Ja k tomu len...fuj! Vlastná skúsenosť.

1 0
možnosti
Foto

a tak fuj to je rozhodně...

0 0
možnosti
VR

No jo, ženy jsou svině.

0 1
možnosti
Foto

Znáte všechny ženy?

1 0
možnosti
Foto

Co naděláš. Mrchy bejvaj jak ženský, tak chlapi :))))

2 0
možnosti
Foto

ale, že to v těchto případech skoro vždy dělají ženský:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 31,96
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy