Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DR^ A to jsem si doteď myslela, že vodu v pračce ohřívali jen naši...

3 0
možnosti
Foto

Náhodou, to je docela novinka, donedávna jsem si vodu ohřívala na kamnech a schraňovala ve velkém lavoru a kbelících; holt pokrok nezastavíš...;-(;-D

4 1
možnosti
DM

bezva :) já jsem to ještě vylepšila - pračka vytvořila teplou vodu a pak jsem jen přepla na vypouštění a z hadice se člověk krásně osprchuje :) ale je pravda, že podle výkonnosti čerpadla to bylo dost rychle, takže jsem se předem namydlila :) Taky jsem byla na sebe pyšná, jak jsem to skvěle vymyslela, když nám nefungoval bojler a opraváři měli dost času :) Jen tak dál :)

4 0
možnosti
Foto

To zní dobře, ale naše pračka má tuze krátkou hadici, to bych musela na těch schodech ležet...;-D

2 1
možnosti
Foto

J89i73ř21í 39L39i43b29e69r

26. 7. 2014 21:47

Klobouk dolů! Moc hezký příběh R^

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že by nebyli proti...:-)

2 1
možnosti
  • Počet článků 631
  • Celková karma 32,95
  • Průměrná čtenost 2030x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy