Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takový blogerský klenot a oni to šoupnou do hydeparku. Co si ti admini vůbec o sobě myslí?;-O

6 0
možnosti
Foto

Sice nevím, jak rychle mrká orel, ale jedno vím jistě: "Zázrak se stane, až se vzpamatuješ, Ivko."

10 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, děkuji, že jste mi věnovala článek! 

Sice ta oplzlá slova, která jsem použila byla přesně opsána z Vašeho příspěvku, ale určitě je to takto lepší, než kdybyste zase psala o tom jak se vodíte s přítelem za intimní partie.

12 0
možnosti
AJ

Asi jediné řešení je na čas uzavřít diskusi a doufat, že si najdou jinou"oběť". Vypadá to poraženecky, zbaběle, ale proti lidské zlobě a malosti je marné bojovat.

0 0
možnosti
Foto

J71a56n 88A17n69d91r34l75e

2. 6. 2014 12:56

Ale ne, marne to není, jen nekonecne ;-)

1 0
možnosti
Foto

Hm, pavlačový výkřik? Proč? Má být zajímavý? Čím? 

Asi mne ty pavlače fakt bohužel neberouRv.

10 1
možnosti
  • Počet článků 630
  • Celková karma 29,25
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy