Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Ocas

Nádherná součást těla. Jemný, něžný, citlivý, ale umí být i rázný, pánovitý, až to bolí! Ráda si s ním hraju. Vydržím se s ním mazlit nekonečně dlouho. Je tak vděčný! A umí to dát najevo. Dalo by se říct- máme emoce jak na dlani!

Kéž by všichni měli ocas!

Koukla bych a hned věděla: má ze mě dotyčný radost? Miluje mě? Líbím se mu?

Meggy měla bohatý, do péra stočený strakatý ocas. Byl hebký a rány od něj vůbec nebolely. Když mě vítala, bylo to jako hlazení labutěnkou. Když jsem ho chtěla natáhnout, ihned si ho zase smotala a hodila na záda. Moc jí tam slušel...

Réza měla typický vlčí ocas. Dlouhý a pevný, chlupatý. Při odmykání dveří bytu jsem slyšela radostné mlácení do skříně. Neúnavné a velmi rázné. Když se pro změnu soustředila na vítací rány do mých nohou, divže jsem neměla šlice!

Ťapka má dlouhý, hladký a silný ocas. Dvoubarevný: nahoře černý, zespodu blond.

„Fuj, jako had!“ vyjádřil se Honza. Ale je to krásný  dobrmaní ocásek!

Moc ráda si s ním hraju. Je to pro mě pravá relaxace. Navíjím  pružnou  oháňku kolem dlaně a zase pouštím.

Ťapka mě miluje, takže nic nenamítá. Nesmí to trvat ale moc dlouho.

Včera jsem byla hodně potřebná. Relaxovala bych s jejím ocasem v hrsti donekonečna. Ťapinka to chvíli snášela, ale pak se namíchla.  Nejdřív se po mně ohnala s hrdelním zavrčením, pak ukázala zuby, jako že už dosti bylo ocasní masáže, pak seskočila z pohovky a zanořila se pod stůl.

Taky dobře, urazila jsem se. Já jí půl řízku- ano. A ona mně na chvíli ocas- a už se škrtí. Ať si jím trhne!

Než jsem to stačila říct nahlas, Ťapka se opět vynořila zpod stolu a vrazila mi do ruky svoje psí barevné lano, co jsme jí koupili na přetahování a hryzání. Pak mně láskyplně olízla ruku a spokojeně se znovu rozložila na gauči.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Dianová | pondělí 13.1.2020 17:22 | karma článku: 31,21 | přečteno: 924x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Matky „jiných“ dětí

Jako by nestačilo, že jejich dítě není zdravé. Že vyžaduje mnohem více péče než většina dětí, zpravidla i delší dobu, než poskytují rodiče „normálním“ dětem. Že často otec nevydrží jinakost svého potomka a odejde, takže sólovka...

4.5.2024 v 0:53 | Karma: 36,91 | Přečteno: 2987x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 22,67 | Přečteno: 616x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 25,51 | Přečteno: 1064x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,78 | Přečteno: 10492x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,45 | Přečteno: 940x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Z šéfa zahraničního výboru ministrem pro vědu? TOP 09 vybírá ministra

7. května 2024  5:43

TOP 09 pokračuje v hledání ministra pro vědu, výzkum a inovace. Předsednictvo strany se má zabývat...

Vláda má jednat o pomoci ovocnářům, jimž způsobily mrazy milionové škody

7. května 2024  5:34

Vláda má v úterý jednat o pomoci ovocnářům, kterým zničily úrodu jarní mrazy. Program na řešení...

Soud rozhodne o kastracích pro změnu pohlaví, Piráti s tím v koalici neuspěli

7. května 2024

Ústavní soud oznámí, zda operace zůstane podmínkou pro úřední změnu pohlaví. Česko je jedna z...

Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?
Jak předejít syndromu náhlého úmrtí kojence?

Syndrom náhlého úmrtí kojence (SIDS – sudden infant death syndrome) je doslova noční můrou všech rodičů. V současné době lze tomuto zbytečnému...

  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,82
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy