Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Budiž pochválen ten, kdo vynalezl sprostá slova

Dnešek by nebyl špatný, kdybych nebyla tak vyčerpaná. Vyždímaný hadr hadr, jak jinak to popsat. Taky jsem byla vzteklá, neb jsem se dozvěděla, že naši nadsousedi už zase napsali stížnost. Na nás. Napsali a poslali. Už asi po páté.

Řeknu vám: až JÁ budu v důchodu, budu si ho užívat úplně jinak. Jak já se zabavím! Těším se jak malá, i když tuším, že se ho nedožiju. Mám celkem dost důvodů myslet si to. Ale pokud se ho náhodou dožiju, určitě nebudu psát pomlouvačné pamflety na své sousedy, aniž někomu budu natrhávat jeho čest!

Takže se šinu k domovu, v každé ruce půlmetrákovou tašku, kterou hned tak neodložím, neb chci rovnou zajít za roh do školky pro dceru. Abych nešlapala ty schody dvakrát, že jo. Nesena běsem, mám chuť zabíjet, přičemž v seznamu žhavých kandidátů na toto nechybí ani moje jméno. Bezesporu mám nějaký defekt, díky kterému se tak vyčerpávám, a díky nemuž si taky  na mě dovolí každý vykastrovaný býk v lidském těle.

Před domem stojí náš soused pan Pompa. Má káru a na ni pečlivě narovnává šrot a další materiály, za které mu ve sběrně zaplatí drobnou částku. Na pivo, a tak, upřesňuje pan Pompa. Mám pro něj slabost. Život si s ním dost krutě pohrál, jistou dobu byl dokonce nefalšovaný bezdomovec, nyní obývá sociální byt nevalné kvality v přízemí. Těžký svéráz, ale charakter. Vážím si ho mnohem víc než naparfémovaných Domašínských ze třetího patra, kteří nevědí, jak se stylizovat, ale jsou to takoví křiváci, že nechápu, jak to, že dokážou chodit rovně. Když vařím něco dobrého, vždycky mu donesu na přilepšenou a mám radost, když mu chutná.

Takže soused Pompa. Pivo už dneska proběhlo, koukám. A poslouchám. A heleme se! Kdopak si na pana Pompu dneska došlápl se svou nevymáchanou hubou a zupáckými manýry? Domašínští! S potěšením zaznamenávám, že máme společného nepřítele! Přivítáme se spolu jak rodní bratři. Máme k sobě respekt a vždy si pěkně od srdce popovídáme. Ale dneska v našich nitrech zuří rudá vichřice!

Pan Pompa preferuje genitální nadávky, já spíše čerpám z trávicí soustavy a psychiatrických diagnóz.  Výhodou je, že na naše křivé sousedy sedne všechno jak hýždě na hrnec. Užíváme si t dvojhlasně. Pan Pompa divoce gestikuluje, já kopu do původně položených tašek. Se mi rozjely, no. Vypadá to, že se spolu každou chvíli serveme, kolemjdoucí nás obcházejí obloukem, někteří to berou po silnici, abychom je nevzali s sebou do pranice.

Ale kdepak! My souzníme! Souhlasně nám svítí oči, řveme jak koně, a...Je nám lépe! Každým okamžikem je to lepší a lepší! Nakonec si potřeseme pravicí. Kam se hrabe Neurol i s psychoterapií dohromady! Je to paráda, je to žůžo! Víc takových pěkných silných okamžiků v životě, a ten infarkt mě nakonec možná ještě mine! Jako rodní bratři se i rozloučíme.

Spěchám do školky, svěží jak rybenka v koupelně. V tašce nesu hovězí kližku. Dnes budeme mít k večeři my a pan Pompa luxusní guláš!

 

Autor: Ivana Dianová | čtvrtek 14.12.2017 17:49 | karma článku: 39,81 | přečteno: 2272x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Matky „jiných“ dětí

Jako by nestačilo, že jejich dítě není zdravé. Že vyžaduje mnohem více péče než většina dětí, zpravidla i delší dobu, než poskytují rodiče „normálním“ dětem. Že často otec nevydrží jinakost svého potomka a odejde, takže sólovka...

4.5.2024 v 0:53 | Karma: 28,86 | Přečteno: 1139x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 21,96 | Přečteno: 552x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,96 | Přečteno: 1011x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,73 | Přečteno: 10437x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,28 | Přečteno: 926x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

U nás cyklostezky, v Polsku dálnice. Využít dotace EU jsme vždy nezvládli, říká expert

4. května 2024

Premium Od vstupu Česka do Evropské unie uplynulo 1. května 20 let. Jak tu dobu zhodnotit? Podle politologa...

Alijev má majetek i u vás, EU zavírá oči, říká novinářka o korupci v Ázerbájdžánu

4. května 2024

Premium Leyla Mustafajeva je prozatímní šéfredaktorkou ázerbájdžánského protikorupčního serveru Abzas...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  19:54

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Lepru mezi sebou ve středověku šířili lidé a veverky, tvrdí studie

4. května 2024  19:40

Lepra se ve středověké Anglii přenášela mezi lidmi a veverkami. Zjištění podporuje teorii, že při...

  • Počet článků 630
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy