Diskuse

Billa šok

VF

Užijte si to!

Já jsem za osmdesát let vyhrála jedinkrát. Měla jsem dva losy. Radostně jsem šla do obchodu pro výhru s tím losem, který nevyhrál, ten výherní jsem omylem vyhodila. Jsem ukázka toho, jak to je, když "štěstí sedne na v.la".

Foto

Ivano, měla jste oznámit, že jste si ještě vzpomnĕla na sedmičku třicetileté whisky

RN

Billa má o dost vyšší ceny u některých stejných výrobků oproti konkurenci, tak aspoň někdo z toho kromě ní má užitek.

Foto

V Bille v Litschau (Rakousko) kupuji řepkový olej Rapso a rybičky v tomatu. Olej je bez jakýchkoliv vůní a zápachů a rybičky moc dobré. Domací zásoby došly a tak jsem je chtěl doplnit v Billa v Táboře. Ten druh sardinek v sortimentu nemají a olej měli poslední. Neni Billa co Billa.

MV

Bylo nebylo... Billa. Pohádek je třeba. Gratuluju.

Ovšem jít na Vašem místě pro půlku chleba a dostat ji takhle grátis, to by mě asi kleplo.

IM

I23v87a31n 20M82i72n64á18ř

27. 3. 2024 11:57

Jak se hezky česky říká - chodí štěstí dokola, jednou padne na vola. Toto rčení však, paní Ivanko, berte zcela obecně a bez jakékoli ironie k Vám !

Foto

Bezva překvápko, gratuluju. A dračí klobásu s Billy miluju a kupuju pravidelně.

Foto

Že je dobrá, já ji žužlám jako žvejkačku

Foto

To je jak v reklam na Billu. Uzivejte holky hezke Velkonoce Nutella se hodi a nej je v palacince :P

Foto

Nutella je již dávno projetá trakty všech tří dětí Hezké Velikonoce

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy