Diskuse

Kšeft století

RK

Můžete si vy i většina rodičů gratulovat, že ještě nedošlo na další formy vílového businessu. Ale co není, může být. Jeden filuta, znechucen omezenými výdělečnými prostředky (= mléčnými zuby) začal spekulovat, zda by víly nepřistoupily na obchod vlasový, nehtový a ... pak byl včas zaražen. A pak si budeme namlouvat, že děti nejsou podnikavé.

Foto

Máš to dobré, holka se neztratí.

Vašek

Foto

Tak zatím to mám dobré jenom napůl: kde myslíš, že se ty dvdvacky líhnou?

IL

I15v52a39n34a 81L52a28n26c64e

25. 3. 2024 20:57

Počítá se i to, když vám doktor zub vytrhne? Jsem ráda, že jsem našla zoubkovou vílu, hned se přihlásím, až přijdu od zubaře.

Foto

U nás je také přezubovací období já myslela, že Zoubková víla nosí jen bonbóny .. díky za tip na zlaté dvacetikoruny

Foto

Po bonbonech se zuby kazí a ty pak víla nezužitkuje, slyšela jsem

MP

Malé děti jsou fajn, pak se to pomalu horší, o starých chlapech ani nemluvě.

Foto

Jak psal Vašek, holka se neztratí. Hezký zbytek večera!

Foto

Zkoušela jsem taky cloumat, ale všechno pevně drží

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy