Foto

Ivano, já se od puberty modlím se, ať mi osud nadělí více žen v jedné posteli. Což se mi vyplnilo, akorát jsem si zapomněl přát to pikantní vyvrcholení, takže to byl jen nocleh.

Foto

Dve zeny v jedne posteli jsem nezkousel a ani po tom neprahnu, nemohl bych se obema najednou venovat na sto procent😺

IL

I58v41a42n87a 41L33a78n69c70e

15. 3. 2024 10:45

Připomněla jste mi dětství. U babičky jsme spávali celé rodiny v jedné místnosti, říkalo se jí "velká". Nikdo se pořádně nevyspal, protože my se sestřenicí jsme spaly spolu na jedné posteli, někdy nám ustlali na zemi, jak jsme se vždycky dlouho neviděly, tak jsme celou noc prokecaly a prořehtaly. Dospělí nadávali, chtěli spát a my jsme měly z každé blbosti záchvaty smíchu. A to mi Váš krásný blog připomněl.

Foto

U nás je malér, že jsme sice dost dospělé, ale současně jak malé. Takže se bavíme a k tomu si nadáváme, že se nevyspíme

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy