RK

Mně to silně připomíná jednu událost, byť vice versa. Do výtahu, v němž putuje muž se svým synem přistoupí žena, která mu padne do oka. Když se k němu obrátí, pokusí se o milý úsměv, načež dostane facku a než se vzpamatuje, dáma vystoupí. Zmatenou hlavu rodiny osloví synáček: "V klidu, taťko, já tušil, co to je za mrchu, tak jsem ji preventivě potají štípnul do zadku!"

A to byla jen jedna ratolest...

Foto

No, kdyby dotyčný opravdu chtěl, tak něco vymyslí, a byste se mu neztratili.

Foto

Co všechno se může stát a stane se. Častěji však nestane.

Foto

Dobrá rada: Příště na nákupy do krámu sama. Jeden nikdy neví, kde na něho zrovna číhá štěstí.... A to je jako motýl - uletí...

RK

A pak přijde matematik a s lehkostí sobě vlastní spočítá na té hrůze, co si říká počet pravděpodobnosti, že právě v takovém případě tam bude všechno krajně nepoužitelné.

MV

zářit je veledůležité!

pěkně rozzářenej den přeju

Foto

Holčina na něj šla holt trochu moc rychle.

ŠM

třeba se potkáte, otázkou je, jestli zase sebou budete mít ratolesti...třeba se ten pán prostě - je plachej...

Foto

Vždycky, kdykoli vylezu na veřejnost, mám s sebou ratolesti

IL

Ti praví, kteří k nám patří, ty se nenechají jen tak lehce odradit.

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy