Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivano, právnička, co ovládá smyčec, zasáhne a s padouchy bude šmitec. Jen ji nechte, ať se jí bojí.

1 0
možnosti
Foto

A tvoje děti už mají jasno?

1 0
možnosti
IL

Také jsem nechala syna studovat, co chtěl. On zatím chtěl co nejdříve vypadnout z domu, aby se nemusel vídat s tátou. Myslím si, že děti se musí tak trochu nasměrovávat a mluvit s nimi.

Tak tu právničku má vaše Nanda společnou s moji vnučkou. I když ta má ještě v záloze psycholožku nebo psychiatričku. Ale jak všechno dopadne, to se ještě uvidí.

U syna nám také říkali, že IQ na vysokoou školu, ale pozor, on může jít uplně opačným směrem.Opačným směrem bloudil naštěstí jenom krátce, ale aby vystudoval? Byla jsem štastna, že se dokázal vyrvat ze spáru: špatný směr. Někdy stačí tak málo ke štěstí. Přeji Nandě práci, kterou bude milovat, protože to je opravdu štěstí dělat to, co člověk miluje.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, o " málu ke štěstí" vím taky své.

1 0
možnosti
Foto

Svoje děti jsem nechala studovat co samy chtěly, a vyplatilo se to. Představy rodičů jsou někdy jenom jejich nesplněné sny. Myslím, že Nanda si zaslouží dělat to, co sama chce, a u toho si může hrát na housle pro radost

3 0
možnosti
Foto

Nanda si určitě bude bude dělat, co sama chce, o tom nepochybuju, na to ji moc dobře znám

0 0
možnosti
IV

Jen ji na ten gympl pošlete, ona časem zjistí, k čemu peníze jsou.

1 0
možnosti
Foto

Ono to tak asi dopadne

0 0
možnosti
Foto

Díky, i Tobě, milý Horste

0 0
možnosti
MV

no...kdyby jeste nasla zalibeni v pokurovani dymky, tak jasnej Holmes - zastane se a vecer si zahraje na housle...

je moc krasna a tys to zase vsechno krasne rozepsala

2 0
možnosti
Foto

Tady jí byly asi tři roky a zatím zkoušela držet nejmenší housličky

0 0
možnosti
Foto

Obě máte své sny ohledně její budoucnosti. Hlavně ji, Ivi, do ničeho netlač a nech to na ní, ona se stejně nejspíš nakonec rozhodne úplně jinak

1 0
možnosti
Foto

Honzi, ona má jednu vlastnost, pro rodiče nic moc, ale pro život nejspíš dobrou: je netlačitelná...

1 0
možnosti
Foto

Tak k nám na Sardinii může i chudá advokátka zneužívaných dětí. Já bych jí to nerozmlouvala. Asi nějak cítí, že je toho kolem ní hodně, a chce dělat to nejlepší pro ty nejohroženější.

Hele, já jsem si taky myslela, že ze mě bude ta češtinářka, když mě na DAMU nevzali, a furt někde zachraňuju porodnice nebo plamenně obhajuju nepřizpůsobivé geniální jedince. A muziky si u toho taky užiju dost.

2 0
možnosti
Foto

JJ, vy dvě si rozumíte!

0 0
možnosti
Foto

Nanda je chytrá, ona to vyřeší, takže klid.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

O tom nepochybuju, Vašku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy