Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, jsou to vydřiduši a já bych jim neposlala ani korunu. Teď Ti prozradím něco, co by Ti žádný doktor neprozradil. Cévy si vyčistíš zadarmo sama a budeš na to potřebovat jen tolik času, kolik potřebuješ na vyčištění zubů. To si dvakrát denně, ráno hned po probuzení a večer před spaním, stoupneš k posteli, spojíš prsty jedné ruky s prsty druhé ruky a šeptem a velmi pomalu desetkrát poprosíš "čistěte se, cévy". Nakonec se dvakrát pokloníš, poprvé jen lehce a řekneš "děkuji Ti, Ivanko", a podruhé se musíš sklonit až k zemi a říci "děkuji Ti, Vesmíre".

Blbé je, že si při tom čištění cév zničíš záda, ale to už je jen na Tobě, jestli zdravé cévy nebo zdravá záda...

2 1
možnosti

Mně tady zase pořád vyskakují šťabajzny v plavkách, i když jsem nikdy plavky na internetu nevyhledával. Pravda je, že mě to nijak neirituje.

1 0
možnosti
Foto

Plavky zrovna potřebuju! Vyměním za cévy!

1 0
možnosti
Foto

Jelikož pečlivě čtu návody na zbohatnutí, které na mě při zapnutí počítač vyskakují, je ze mě miliardář.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Tak ty mi nevyskakují, hm...

2 0
možnosti
Foto

Hele, mně někdo furt nabízí očistu jater a hubnutí. Někdo nás stalkuje. 😉

4 0
možnosti
Foto

Ivko, nejen jak tady píše pan Šíša, i na jiné se objevují odborníci. Nejlepší ale je dozajiosta MANUKA MED z N.Zélandu odjinud je to také padělek. Slušný den!

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší způsob, jak si čistit a celkově trénovat nejen cévy, ale celý oběhový systém, je pravidelné prudké zvýšení a následné prudké snížení krevního tlaku - taková rázová vlna. Nu a ta se dělá tak, hm, nebudu zacházet do detailů, určitě víš, co mám na mysli

2 0
možnosti
Foto

Tak to musím mít cévy jak z alabastru

1 0
možnosti
Foto

Jak píšete a nejenom cévy vyskakují,třeba ploché břicho, zdravé srdce, nerušený noční spánek... bohužel už mezi námi méně Jára Cimrman, jedině tomu bych zázračným prostředkům veril

2 0
možnosti
Foto

A že to vyskakuje samo, že jsem si o to nějak neřekla... A že NIKDO NEZNÁ MOJE CÉVY?!

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy