Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Milá Ivanko!

Když mi zemřel táta, doprovodili jsme ho do hrobky a šli k nám domů i s panem farářem. A bylo veselo! Tak to má být! Na vesnici dechovka doprovázející neboštíka do kostela zní pomalu a mollově. A když jdou muzikanti od kostela do hospody, hrají už jen veselé písničky. Tak to má být! Vyplač se a brzy se raduj, že ty žiješ dál!

Jen by mne zajímalo, který kostel máš ve svém srdíčku.

1 0
možnosti
Foto

Chrám sv. Petra a Pavla na Vyšehradě :-) , Bohoušku

0 0
možnosti
LJ

Zpívat naostro s neznámým varhaníkem bez zkoušky - to je zatracená odvaha!

1 0
možnosti
PC

Na pozadí smutného příběhu jste napsala krásný a citlivý, protože tolik lidský zážitek. A ten závěr Vašeho blogu to celé ještě umocnil.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za návštěvu

1 0
možnosti
MV

Někdy se holt dejou věci, Ivano . Ať tenhle rok kouzlí u vás doma samé lázně...

1 0
možnosti
Foto

Díky, Marečku, i u vás

1 0
možnosti
Foto

"Violoncello mezi dětskými flétničkami" a pak, že nejde napsat v zásadě jímavý zážitek tak, že někdy vyloudí u čtenáře úsměv

2 0
možnosti
Foto

Pamatujete scénu z filmu "Jestli se rozzlobíme, budeme zlí"? Jak tam ve sboru basuje ten černý vousatý herec? Tak na to jsem myslela...

1 0
možnosti
Foto

Panu doktorovi by se to určitě líbilo.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Měl tam lidi, kteří si ho vážili a měli ho rádi.

1 0
možnosti
Foto

Ivo, určitě to byl krásně dojemný zážitek, na ten se nezapomíná

1 0
možnosti
Foto

Bylo to tak zvláštní

1 0
možnosti
Foto

přál bych si, abys i mně jednou takhle zazpívala...

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy