Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkně jste to napsala. Při čtení jsem na chvíli viděl i to, co jinak vidím jen rozmazaně

1 0
možnosti

Jo, tak nějak to skutečně je. Mohu potvrdit. Na svém ksichtu jsem náhle uviděl kdejakou vrásčitou krajku.Ale vidění do dálky-skutečné krajky bez vrásek.Pěkně napsáno

1 0
možnosti
Foto

Na ksichtovní krajky ještě dostanu brýle, takže zatím jsem jenom radostně překvapená, ábr...

0 0
možnosti

I86v58a57n33a 57L45a14n70c74e

21. 12. 2023 21:22

Krajkový svět je krásný

1 0
možnosti

Vím, o čem píšete. Také jsem si tím prošel - a po operaci pak konečně ten návrat k čistému, ostřížímu vidění! Už jsem si po těch x letech ani nepamatoval, jaké to vlastně je...

Krásně jste to napsala

1 0
možnosti
Foto

Také jsem viděl měsíců víc, hlasatelky měly vousy, lucerny a protijedoucí auta mě oslňovala a další. Ivko, ať tvůj orlí zrak tě nadále překvapuje!

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, milý Horste

0 0
možnosti
Foto

Život dokáže být barevná krajka.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji. Kéž by Vám to vydrželo po celý život.

1 0
možnosti
Foto

ivi, gratuluju, dostala jsi krásný dárek k Vánocům

1 0
možnosti

Krásné a barevné Vánoce s novýma očima. Svět je krásný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy