Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásny sen, také si večer přeješ nějaké hezké sny?

1 0
možnosti
Foto

Já chodím do postele jak do kina, vím, že si to užiju

0 0
možnosti
Foto

I s mou mámou takhle často posedíme a pokecáme srdci je dost místa pro všechny

1 0
možnosti
Foto

Krásně napsáno, Ivko. Hrubín měl pravdu.

2 0
možnosti

I74v51a40n98a 53L12a92n83c17e

4. 12. 2023 18:08

Milá jmenovkyně, tento příběh je nádherný, jen když se ráno probudíme, je nám až k pláči. Nevíme, jestli jsme štˇastni, že jsme mohli být s tím, koho jsme tak milovali, nebo je nám líto, že je tady tvrdá realita, že tito lidé s námi už nejsou.

Také jsem měla dneska sen, toulala jsem se na chalupě v Čechách, kam jsme jezdívali na soboty a nedělě a na prázdniny. Potom jsem najednou řešila něco ve městě, kde jsme žili..., a byla jsem tak štˇastna do té doby, než mi zazvonil budík

3 0
možnosti
Foto

Budík- vrah našeho snění...

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, Vy jste tak krásně čtivá!

To moje máma si se mnou zpívá.

Píseň veselou však střídá tklivá,

chtějí mi nalhat, že nikdy více.

Nikdy? To pravda není, vždyť přece

vidím tvář a slyším barvu hlasu.

Vesmír je mocný a já v úžasu...

3 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. KARMA, Ivanko.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Mirečko

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak tajně, v duše skrytu ... si vysníš alternativní realitu. Zdraví David on i David off.

2 0
možnosti

Tohle je prostě krásný! Děkuju

3 0
možnosti
Foto

Čím jsem starší, tím častěji se mi o rodičích zdává a jenom samé hezké sny.

Vašek

5 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy