Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezky napsané . Já se narodila rodičům ve vyšším věku, bez styku s ostatními příbuznými a celé dětství jsem potichu záviděla všem takové tetičky i prarodiče ke kterým ostatní jezdili na prázdniny. O to víc teď se snažím dát lásku vnoučatům i dětem v příbuzenstvu ať taky hezky vzpominaji..

1 0
možnosti
Foto

Je důležité mít Týtu... nebo strejdu Vojtu. 😉

1 0
možnosti
Foto

Ano, vzpomněla jsem si na vás při psaní

0 0
možnosti
Foto

Ano, a bude až do konce, to je prostě dané

1 0
možnosti
Foto

Mě vychovával a připravoval k boji v životě děda, silák a výborný vypravěč. Ivko, tobě díky za TÝTU

1 0
možnosti
Foto

Já díky Tobě, milý Horste

0 0
možnosti
Foto

Úplně jako pro mě byla tahle duše babička. I s těma zvykackama a dzinama.

1 0
možnosti
Foto

Je důležité mít takovou osobu, že

1 0
možnosti
Foto

Tu rodinu Vám Ivo opravdu závidím. Táta byl sirotek a máma jedináček, rodiče jí zemřeli dříve než jsem se narodil. Žádné tety, strýcové ani bratranci a sestřenice. Tak mi tu závist odpusťte. Krásně o nich píšete.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu, Vašku, a odpouštím Jen tak pro útěchu- moje rodina z obou stran byl taky dobře trhlá a život v jejím lůně nebyl vždycky jenom lízání medu!

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy