Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dříve platilo dle Erbena hrej si, tu máš kohouta

1 0
možnosti
Foto

kohout nebyl po ruce

0 0
možnosti
ŠM

souhlas....bylo to nevkusné....

1 0
možnosti
Foto

To už nemá s mateřstvím nic společného.

1 0
možnosti
IL

Take si myslim, ze to je nevkusne.

1 0
možnosti
Foto

nám to tedy nesedlo

1 0
možnosti
Foto

No chtěla bych tě vidět, jak lížeš zmrzlinu a těsně vedle tebe někdo cáká prsem

0 0
možnosti
Foto

S kým asi tak důležitě telefonovala?

1 0
možnosti
Foto

s kámaškau, nááá

0 0
možnosti
Foto

Že by nevkusná výstava ňader. To mě nikdy nenapadlo, že by ňadra mohla být nevkusná, ale asi ano.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Já to asi mám jinak

0 0
možnosti
Foto

Klučík trénuje už od malička, jednou se nedoplatí alimentů.

2 0
možnosti
Foto

Přesně to mě napadlo, Honzo, tam o jídlo nešlo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy