Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Paráda. Také se učím sebepéči, jak mě poučila dcerka. Asi na to nikdy není úplně pozdě.

1 0
možnosti
IL

To je krasne byt detinska

1 0
možnosti
MV

Bajecnej záznam a užij si ty nákupy pro sebe. Fajn víkend přeju

2 0
možnosti
Foto

nenudím, ale občas to trochu život přeťápne, milý Horste

0 0
možnosti
Foto

Už je to drahně let, ale na entropii v někdejším dětském pokoji našich dcer nelze zapomenout. A doufám, že sis koupila boty i kabelku. 😺

1 0
možnosti
Foto

Jdu zítra- bez nich (všech): nikdo mě nebude tahat na hračky a pro "kroptopy", a při této příležitosti si dám SAMA někde kafe a budu V KLIDU rozjímat o věcech dalších!!!!

3 0
možnosti
Foto

Paráda, boty a kabelka jsou v rámci výchovy absolutně nezbytné.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Ano. Pochopila jsem to v bezmála 60, ale doufám, že ještě není pozdě!

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy