Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Hlavní ze dvou důvodů, proč jsem bezdětný, je ten, že je sice normální, aby se dítě těšilo mezi děti. Ovšem děti se stýkají pouze ve školách, kde se téměř nic neučí, kde je jim především vymýván mozek. Pokud můj názor připadne někomu zvláštní, rád ho vysvětlím.

0 1
možnosti

Každý může mít názor jaký chce a to že jste bezdětný je váš problém. Ani školství v naší "zvláštní" zemi není dokonalé, to ovšem není důvod nemít děti. Kdybychom se takhle chovali všichni..........takže to vidím pouze jako váš zástupný problém.

0 0
možnosti
Foto

Úplně jste mi oživila polozapomenuté vzpomínky na začátek školního roku. Ano, tak nějak to bylo

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Měl jste "Botasku"?

0 0
možnosti
Foto

Ivano, když se "zlosyni" dva měsíce po ránu v peřinách peleší, tak se na mou duši netěší.

2 0
možnosti
Foto

Já měl hned v první třídě překvapení. Kvůli měnové reformě nám zrušili výlet do ZOO. Jo škola byla fajn.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Ty jo. Já mám koncem srpna deprese. Dřív jsem si pouštěla Vinnetoua, teď Za zvuků hudby. Nesnáším začátek školy. Tak daleko do prázdnin!

3 0
možnosti
Foto

Ty máš na to nárok

1 0
možnosti
Foto

Nu, Ivi, já spíš vnímám účast s těmi, kteří litují končících prázdnin. Ale jedno máme společné, jít proti proudu, to je moje

3 0
možnosti
Foto

Na to vůbec nevypadáš

3 0
možnosti
Foto

Děkuju, milý Horste, i já Tobě!

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy