Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JE TO KRÁSNÝ,KDYŽ NA NĚ TAKTO A RÁDA MŮŽETE VZPOMÍNAT...

2 0
možnosti
Foto

A vzpomínám na ně čím dál víc, asi to je věkem...

1 0
možnosti
Foto

Prima, živě napsáno, Ivanko. A ta rodina Vašeho táty? Také živá, sice asi někdy obtížná, ale zábavná. Nuda s ní určitě nebyla. Někdy napíši o své kamarádce, učitelce chemie a biologie Lidce. Byla také výstřední, svérázná v jednání i ve svých učebních metodách, měla různé problémy s vedením školy, ale děti ji milovaly. Já také. tož díky, Ivanko, za zábavné čtení. Karma.

2 0
možnosti
Foto

Hrozně Vám závidím, táta byl sirotek a máma jedináček. Oba její rodiče zemřeli dříve než jsem se narodil. Tak velká s bouřlivá rodina jako Vaše musela být požehnáním. Navíc o ní moc hezky píšete.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Občas to bylo i napínavé- kdo s koho

2 0
možnosti
Foto

Ivčo, tvé vzpomínky mě moc pobavily

2 0
možnosti
Foto

Já mám zas ráda Tvé vzpomínky, Horste

1 0
možnosti

Vzpomínky žijí v nás...

1 0
možnosti

Krásné vzpomínky. A já jsem také řidička na jednu trasu, jakmile byla objíždˇka nebo policie nějaké auto zastavila a já jsem je musela objíždět, tak jsem měla málem smrt. Při objížce jsem volala Nikovi a ptala se kam mám zatočit a kde vyjedu, protože u nás nejsou žádné cedule a šipky. Dneska už je navigace, kterou jsem před dvaceti lety v autě neměla, ani chytrý telefon.

1 0
možnosti
Foto

Budu taky jednotrasová

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy