Diskuse

Host

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

uzasne čtení. děkuji

1 0
možnosti

I82v41o 74L23y35č90k96a

7. 8. 2023 17:42

Pěknýýý. Karma

1 0
možnosti

Když pavouček vystrčí nožky, tak řvu jako pominutá.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, radši toho krásného pavoučka než slečnu Sáru. My dvakrát na dálkových pochodech potkali starý manželský pár, kde žena muže neustále peskovala (i za to, co udělala ona). Říkal jsem si, že kdyby ji zastřelil a já byl soudce, tak ho okamžitě omilostním.

3 0
možnosti
Foto

No nech být, takový pokoutník tmavý Ale tihle samonas.... lidé, to je taky na ránu

1 0
možnosti
Foto

Tak to víš, ivi, tisíckrát můžeš potomkovi říct, že se Ti tahle jeho partnerka líbí nebo nelíbí, ale stejně se zachová posvém. Zbývá jen trpělivě čekat, jak to dopadne, v Tvém případě naštěstí dobře

4 0
možnosti
Foto

No, tady jsem se bála hodně

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy