Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velká karma, Ivano

2 0
možnosti
Foto

Velké díky, Viléme

0 0
možnosti
Foto

Oplakali jsme nejen bedlingtona teriéra fenku Bellinu, krátkosrstého teriéra Ketynu, zlatého retrívra Endyho, ale i andulku Adélku a jejího druha Ferdíka (a další naše andulky). Naší zvířecí a ptačí kamarádi ocházejí bohužel dříve než my, lidé. Pěkná vzpomínka i článek, pan mí Ivanko.

2 0
možnosti
Foto

A všechny jsme milovali. A oni nás. Stalo se mi jednou, že mi a kolegyně v práci oznámila, že se jí zase objevila rakovina a lékař jí řekl, že je to beznadějné. Přišla jsem domů, sedla si na pohovku a začala jsem brečet. Přiběhla ke mně Bellinka, chvíli mě pozorovala a pak začala zmateně pobíhat po pokoji. Když jsem nereagovala, sedla si vedle na zem, zdvihla hlavu a začala dlouze výt... Bylo to překvapující a dojemné. Silný zážitek- nikdy na něj nezapomenu. (I psi mají duši). Ivanko, karma.

2 0
možnosti

u me porad strasne moc zivy

zrovna vcera by mela sestnact...

ach jooooooooooooooooooooo

1 0
možnosti
Foto

Já jsem tohle dokázala napsat až po x letech

0 0
možnosti

To hoře z úmrtí milovaného mazlíčka si nikdo, kdo to neprožil, nedokáže představit.

Já jsem se ze ztráty mého drahého kocourka (před 9 lety) doslova sesypal... Navíc, byl ještě velice mladý, přišlo to tak náhle, neočekávaně (rakovina lymf. uzlin). Operaci, do níž jsme vkládali tolik naděje, bohužel nepřežil.

Ale z toho daru, z té jeho bezpodmínečné lásky, budu čerpat až do konce svého života a svému drahému Mikimu za ni nikdy nepřestanu děkovat.

Vám samozřejmě karma veliká

2 0
možnosti
Foto

Ano. Bezpodmínečná láska

1 0
možnosti
Foto

Tak moje lásky znáš, ale v poslední době říkám miláčku a zlato nejčasteji Betyně. Častěji než Kapitánovi.

1 0
možnosti
Foto

a to už je co říct Betynka je nádherná

1 0
možnosti
Foto

Po odchodu rotvajlerky do nebe, už jsem v mém věku psa nechtěl, mohl mi smutnit po mém odchodu. A najednou tu máme štěně dámské až ze Sicilie, také mix. A život jde dál

2 0
možnosti
Foto

Ano. život jde dál

0 0
možnosti
Foto

Pěkné. Smutné, ale pěkné!

2 0
možnosti
Foto

Po tom co nám umřela čubička, jsme se dohodli, že jsme příliš staří na to brát si štěně. Osud nám přihrál pejska 12, kterému umřel páníček, byl hodně zanedbaný. Vypadlo, že ho budeme mít jen chvilku a vidíte dali, jsme ho do pořádku a dělá nám radost. Sice již hůř vidí, hůř slyší, ale rád chodí na procházky a je to hrozný mazel. Máme se rádi.

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Krásně jste se našli, Vašku

1 0
možnosti
Foto

Ivano, já se dlouho děsil toho, jak budou kluci reagovat, až některý z našich starých kocourů zemře. A před 14 dny umřela ta nejmladší kočička. Slzavé údolí.

5 0
možnosti
Foto

To je mi líto, Davide

1 0
možnosti
Foto

Ivi, to je daň za lidsko-zvířecí lásku. Vím, o čem mluvíš, už několikrát jsme to doma prožili v kočičím vydání. Ale jedno Ti řeknu, to, že člověk dá svému např. útulkovému nalezenci krásný život, je obrovským obohacením pro obě strany.

6 0
možnosti
Foto

Ano, já chodím a budu chodit pro psy jedině do útulku

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy