Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a já jsem nejstarší z pěti. Babičku jsem si užil do šesti, ale dědu, který mi nahradil padlého tátu v mých dvou letech, do mé dospělosti... Hezkej den, vám tam všem!

2 0
možnosti
Foto

I vám hezký den. Mám Tvoje knížky, takže všechno vím

0 0
možnosti
Foto

to jsem ráda, díky

1 0
možnosti
IL

I81v29a89n22a 78L67a33n23c85e

25. 7. 2023 22:28

Moc zajímavé

1 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení před spaním.

Vašek

2 0
možnosti
Foto

Třeba se vám o mém rodě bude zdát

1 0
možnosti
ES

Člověk se tak zasní při čtení...

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy