Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I37v44a97n73a 12L73a13n26c31e

25. 7. 2023 22:32

Hezké čtení, rodina je rodina

1 0
možnosti
Foto

Děkuju . Jdu po stopě- hledám své kořeny

0 0
možnosti
Foto

Uff. Hotrký fén z pouště. Tak 70 stupňů.

1 0
možnosti

Vzpomínky -někdy jsou jako perly, někdy jako v botě kamínky...

2 0
možnosti
Foto

máš pravdu, milý Horste

0 0
možnosti
Foto

Příjemné čtení.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Díky, to mě těší

0 0
možnosti

Nástup věku je většinově na prd. Počínaje viklajícím se zubem a konče horšícím se zrakem. Přesto výhodu vidím - Možnost pohledu zpět. Bližní lidi a jejich konání. Objev, že furt byla nějaká doba-chtěli žít. Zrod skutečných celebrit. Hrdinů všedních dnů - Vlastních rodičů, jejich rodičů. Nakonec objev sebe sama. Asi jsem součástí někoho, něčeho. Samovolná potřeba, zcelit to a něco napsat ...

V r. 1921 bylo 100 let výročí, kdy děd pořídil svůj ŽL. Dobrej impuls, konat! Návštěvy Okresních archivů, matriky - hřbitovy, přehrabování domácích archiválií. Objev kdysi mladé tetky s prstýnkem. Na dotaz otce, odpověď - Odputoval i s důstojníkem. Moje matka zase napráskala otce mého. Krerak ji vezl na štangli kola. Omámen rybízovým vínem od budoucí tchýně. Kopec nezvlád a dřevěný plot vše jistil. Kde jsem byl já? To netuším. Každopádně radost, že byl taky mladý ...

Tvorba díla 5 let. Klasická kniha, přes profi tiskárnu, 360 stran. Nářez 100 let, se 4 generacemi. Všemi lidmi, foty a osudy. Prvotní neumětelství - jak se to píše a vkládají záznamy? Suchá data, nebo komentované příběhy? Psáno pro dcery. Objev, nejvděčnější čtenář? Já samotný! Aniž by člověk chtěl, vtažen do příběhu jiných. Super objev! V každé době žil člověk. Chtěl žít, uživit se milovat. Pouze okolnosti se mu měnily, režimy. Válka, šílená 50 léta, znárodnění. Každý sliboval to lépe! Vážně, já na to s úctou hleděl. Poznání, nechť žiji v jakýchkoliv ztřeštěných poměrech? Pořád únosnější, jako kdysi oni. Dílko nevalné, chválabohu existuje. Doporučuji, ti předchůdci si to zaslouží ! Příběhy rodiny - Příběhy opravdových lidí ...

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy