Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Kousek rodinné historie-pěkné.

2 0
možnosti
Foto

To mě těší, díky

0 0
možnosti
IL

I86v85a35n55a 23L42a62n83c59e

25. 7. 2023 22:37

Zajímavé a krásné příběhy z vaši rodiny. Ještě nějaké fotky a bude kniha?

1 0
možnosti
Foto

Možná bych měla... Už pro svoje děti

0 0
možnosti
PC

Vždy píšete tak krásně, citlivě.

4 1
možnosti
BH

Je to krásné sdílení vzpomínek, dejte toho víc na papír!

Se ženou jsme pro vnoučata sepsali vzpomínky na rodiče, nejsou tak "výživné", ale mnohdy zajímavé!

3 0
možnosti
Foto

Krásné vzpomínání

3 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že se Ti líbí, Soni

0 0
možnosti
Foto

Krásné povídání, Vaše babička a dědeček mi nápadně připomínají moje rodiče.

Hezký víkend

Vašek

3 0
možnosti
Foto

Fakt? Děkuju za návštěvu

1 0
možnosti
MK

Děkuji za vzpomínky od srdce, já mám opačný "problém", mí rodiče nebo babička nikdy doma nemluvili o tom, jak to bylo za války, nebo za 1. republiky...já jsem se neptala a oni sami o tom nemluvili. Teď mě to strašně mrzí, ale už se nemám koho zeptat...

2 0
možnosti
Foto

Chystám se, že si nechám vypracovat rodokmen. Snažím se rozpomenout na to, co nám naši vyprávěli, a doptávám se starých příbuzných, kterých už moc není, z máminy strany jen dva- dvojčata, sourozenci.

1 0
možnosti
MB

Hezké, pořád melu- nejlepší bloger je život. Můj nástup? Jako idiot - Nezbytně suverénní a nesmrtelný mládežník.Únavné historky. Kterak má matka školačka pokecala s Gestapem. Její otec nebyl doma, tedy zatčen ve městě. Můj otec taky doma nebyl.Tedy zatčen ve škole. Razie na FM gymnáziu. Později báječné, jít s oběma na pivo! Užasle na ně hledět. Uvědomit si svou tupost, zranitelnost a smrtelnost Nalézt - Slůvka. Pokoru s obrovskou úctou ...

4 0
možnosti
Foto

p.s. z oháňky je opravdu skvěle chutnající vývar, to mohu potvrdit.

4 0
možnosti
Foto

Já vím, ale přece jenom je to věc, kterou kráva odhání mouchy

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy