Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Dianová, mohla byste mi sdělit, kdo a proč zrušil diskusi u vašeho minulého článku?

1 0
možnosti
Foto

Války byly, jsou a budou. Jsou cosi jako prokletí, ale i ,,hnojivo" lidstva. Jsou i ,,matkou" pokroku za ceny nejvyšší. Lidských osudů a životů. Většina NEJEN technických ,,výdobytků" ,MĚLA A STÁLE MÁ,,PŮVOD" ve válkách i jejich přípravách A JEJICH STUPŃOVÁNÍ.

5 1
možnosti
Foto

No nevím, za tuhle cenu bych radši bez výdobytků

0 0
možnosti
Foto

To je vidět, že jste toho moc nezažila. Je nás tu ještě několik, co si už mohou pamatovat konec 2. světové, vítězný únor, měnovou reformu a kolektivizaci, osvobození v r. 68 a následnou normalizaci a s tím spojené maléry.

Za socíku tu z nedalekého letiště startoval nějaký samolet každou chvíli, včetně sonického třesku. No a?

Válka u nás už je - válka s lidskou blbostí. Teď si jen vyberte správnou stranu.

Náhoda přeje jen duchům připraveným. A odvážnému štěstí přeje. Ti ostatní budou mít smůlu.

5 0
možnosti
Foto

Augiáš a já máme podobný názor na věc

0 0
možnosti
Foto

Válka je zdravím státu. Až tohle lidé pochopí, přijdou na to, jak eliminovat nebezpečí války. Někde jsem četl, že 99 % všech vojenských zbraní, bylo zaplaceno z daní.

Tedy někdo donutil lidi aby se vzdali části svého majetku a za tyto uloupené peníze pak bylo vyrobeno 99% procent světových zásob zbraní a střeliva.

5 3
možnosti
Foto

díky za příspěvek

0 0
možnosti
Foto

Na západní frontě je momentálně klid, na východní je válka. Válku většinou vyvolává chamtivost. Chamtivost po zisku, po moci, po slávě. Chamtivost je tupá a bezohledná.

Vašek

7 0
možnosti
Foto

Pro koho je válka něco přijatelného? Snad nemáte na mysli někoho z našich politiků. Neboť ti, pokud vím, vědí že válka je současnou realitou, nikoli přijatelnou. Já jsem si všímal toho, že někteří se povyšují nad jiné slovy o tom, že chtějí mír a ne válku, čímž chcimírsky říkají, že ti druzí tak nějak tu válku přinejmenším akceptují, ne-li hůř. To je to šmejdstvi, které také rozděluje společnost.

9 0
možnosti
Foto

Vidím, že se politikou hodně zabýváte. Nenapadá Vás způsob, kterým by se válce dalo předejít?

0 0
možnosti
Foto

Zdravím, Ivano Pokud jde o přelet našich letadel a letadel našich spojenců, tak ten mě neděsí, ale spíše dodává, možná neoprávněně, naději, že nedojde k přeletu letadla nepřátelského. Být slabý a bezbranný, to mne děsí. Sama o tom přece pěkně píšete /sama v noci někde u viaduktu/

9 0
možnosti
Foto

jó, viadukt Jinak bezbranní jsme v zásadě všichni, mám pocit

1 0
možnosti
RE

Válka, alespoň ta občanská u nás nebude. To souvisí s náboženstvím a mocenskými ambicemi a toho tady moc není.

2 0
možnosti
AK

Hlavně ne válku.

Ono stačí že je mír...

0 0
možnosti
Foto

Můj věk mi umožnil bombardování a nálety zažít... Hezký den, Ivko!

5 0
možnosti
Foto

I Tobě, milý Horste

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy