Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krása.

Večírek u jednoho ptačího dravce. Čtyři chlapi, kytara, benžo a já s Betty. Třetí samice usnula. Nemohla jsem se rozptylovat.

1 0
možnosti
IL

I15v63a55n25a 93L64a81n17c96e

25. 6. 2023 11:21

Také bych brečela, dokonce řvala, chudák Babika

1 0
možnosti

Pěkný příběh, ale ty slzy Babiky v závěru jste si mohla odpustit.

1 0
možnosti
Foto

Nemohla, protože tam prý skutečně byly

0 0
možnosti
BH

Smutna nadhera Horst a chot z jejiho pc, muj sel taky na porazku...

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, milý Horste

0 0
možnosti
SV

Krásný příběh Ivanko, ale je mi teskno, asi fakt stárnu. A moc to prožívám

1 0
možnosti
Foto

Sábi, když mi to kamarádka Janka vyprávěla, brečely jsme obě

1 0
možnosti
Foto

Ivano, za povídku, za Bábiku.

3 0
možnosti
JN

Moc pěkný příběh, byť se smutným koncem.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, vyprávěla mi ho asi před rokem kolegyně na výcviku, a od té doby na něj musím myslet.

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,48
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy