Diskuse

Vrah

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivano, ještě aby tak měl v ruce nůž a ... ukrojil si chleba.

1 0
možnosti
Foto

Bylo to hodně podobné, chápu

1 0
možnosti
Foto

Na čtení je krásné, že si každý může představovat vlastní kulisy. Úzkému dlouhému podchodu pod hlavním nádraží v Brně se odjakživa říká myší díra a kousek dál je také viadukt a v blízkosti hned několik nočních podniků, ale také ubytoven pro zahraniční dělníky, jak už to u velkých železničních nádraží bývá.

1 0
možnosti
Foto

Ano, to mým taky ráda. Proto tak trpím, když nějakou mou milovanou knížku někdo zfilmuje a, považte, nedá k tomu ty MOJE kulisy!!!

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Ti, milý Horste

0 0
možnosti
IL
ES

Chvíle napětí.... Uf!

1 0
možnosti
Foto

Hezkýýý. Minulý týden jsme byli v Litovli a tam byla přesně taková ulička jako z hororu. Jmenovala se Mlýnská, kdybys ji náhodou znala😺

1 0
možnosti
Foto

Neznám, milý Jene, ale znám tu naši a to mi stačí do konce života

1 0
možnosti
Foto

Tak ta rána, to mi spadl kámen ze srdce.

Vašek

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,14
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy