Diskuse

Únos

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U nás na Slovensku, ako kedy, na akého vodiča človek natrafí. Väčšina je arogantných,ale nájdu sa aj slušní. Aj zruční, že dokážu nahodiť len s rukavicami troleje, aby nebolo meškanie. Asi vlastné auto je najlepšie, lebo nechodí podľa cestovného poriadku.

0 0
možnosti
Foto

Ivi, to je zážitek, který bych nechtěla absolvovat, takový řidič nemá za volantem co dělat:-/

1 0
možnosti
Foto

To byl nějaký šílenec, Jitko

0 0
možnosti
Foto

R^ Někdy jednání řidičů tramvají nechápu. Tohle není poprvé co o tom slyším.:-/

0 0
možnosti
Foto

Tohle se nedá pochopit:-(

0 0
možnosti
Foto

Jakpak asi řídí auto? Pořiď si hlásnou troubu, Ivčo na trouby...

0 0
možnosti
Foto

Čekala jsem horší věci, ale díkybohu, dobře to dopadlo. Kdyby do tramvaje nastoupila mladší dcerka, a nerozuměla by tomu že na ni máváte aby vystoupila, mohlo by to dopadnout hůř. Ivanko, chápu Vás, zažila jsem to kdysi dávno se svým asi čtyřletým synkem. Čekali jsme na zastávce trolejbusů, na moment jsem na pár kroků vzdálila a řekla mu aby na mne počkal - při jel jiný trolejbus, on do něho nastoupil - a odjel. Nakonec si toho cestující všimli, jeden z nich s ním vystoupil na další zastávce a vrátil se s ním zpět. De odnes jsem mu za to vděčná. Neznám horší pocit, než když se

matce ztratí dítě.

0 0
možnosti
Foto

Mladší nepouštím z ruky, stát se to jí, tak se zblázní strachy

0 0
možnosti
Foto

Ivano, neznám větší strach, než jaký má rodič o své dítě.

1 0
možnosti

P17a89v20e49l 19V25é67b12r

27. 9. 2022 8:09

No, a jak na vaši stížnost reagoval příslušný dopravní podnik?

My tady si můžeme jenom něco pomyslet o duševní úrovní toho člověka, al eten dopravní podnik s tím může něco udělat - pro příště.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem tenkrát psala stížnost na DP v Liberci ohledně jedné tramvajačky, přišla mi odpověď ve smyslu, že dotyčné nadřízení domluvili, že toto se nedělá. , Skřípla ve dveřích staré paní ruku a nereagovala, ani když jsme na ni bouchali, ať zastaví a ty dveře otevře. Tak paní jela jednu zastávku s rukou ve dveřích. A když to dotyčné chtěla říct, tak ona jen otočila hlavu k oknu, jakože se s ní bavit nebude. A jak jsem celkem klidná a nekonfliktní, tak jsem doma sedla a tu stížnost napsala.

1 0
možnosti

Živě si to dovedu představit, jednak proto, že se mi stalo cosi podobného,když jsem pracoval v NY a přijela mě dcera navštívit a taky proto, že jako kluk z Vinohrad na Nuselskými schody, to tam dole pod nimi znám stále nazpaměť. Fajn ,že to dobře dopadlo, srdce vám asi pulsovalo o krapínek více.R^

Mě se občas v mém věku přihodí též cosi,co mi nabourá normální činnost orgánů...naposledy, když můj pejsan, borderka, s výcvikem na ovečky si je spletl v lese se stádem divokých prasat, naštěstí tam nebylo žádné sele, ale srdce se mi zastavilo ...nakonec se nechal odvolat:-)

0 0
možnosti
Foto

To by mě zabilo, ani by prasata nemusela hnout kopýtkem

0 0
možnosti

I78v38a29n15a 84L15a81n34c55e

26. 9. 2022 23:28

Dokáži si představit tu hrůzu, ještě že všechno dobře dopadloR^R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že jsem měla dost;-(

0 0
možnosti

Na první dovolené v Praze nám do metra nastoupil šestiletý syn s kamarádem. My rodiče jsme zůstali na nástupišti. Já v nervech, maminka od druhého chlapce v pohodě:" Neboj, oni si nějak poradit". Poradili, vystoupili na další stanici a to jeli metrem podruhé v životě. A už jim to zůstalo, v devatenácti se sami vydali na dva měsíce do Iránu.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,18
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy