Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že jste si v noci vyprávěli horory, aby se vám lépe spalo?;-D

0 0
možnosti

Taky mám poslední dobou špatné sny - může to souviset s tím, jak lidi blbnou s covidem, oteplováníma změnami pohlaví: je to nejistota. Ale jízda autem symbolizuje prostě cestu životem. A ten sen byl opravdu sdílený? Velmi neobvyklé.

0 0
možnosti

Nesmíte si toho koronavira tolik brát k srdci! Ani ty změny pohlaví bych si nebral tolik k srdci! Když si ho jednou nechá ušmiknout, již nikdy nebude chlapečkem! :-)

0 0
možnosti

R^

Kdybych neznal Tvou básnickou licenci, řekl bych vzácná shoda!

Toho Freuda bych asi nechal těm neurotickým dámám devatenáctého století!

Tam nepatříš!

:-)

0 0
možnosti
Foto

Z mých neuróz by se i Freud pomátl;-D Ale musím opakovat, milý Bohoušku, že blog je pravdivý!

0 0
možnosti
Foto

Také poslední dobou mívám napínavé sny, někdy se na ně docela těším, dají se ušetřit peníze na kino. Tys to hezky popsalaR^ Za mejch let v autoservisu jsme po bouračkách na škodovkách dělali přestavby na nové karoserie z dílů které ještě byly nepoškozené. Jelikož jsme neměli čalouníka, tak jsme takové vozidlo vezli bez čelního skla do Marijánek k čalouníkům. Hukot to byl. Na policajty jsme nikdy nenarazili, jezdili jsme zadem přes les Sokolov, Prameny, Marijánky...

0 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak podobné to bylo v noci, jen jsem neměla ani dveře;-D

0 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, že mně se také občas zdá, že řídím auto - a mám problém - i když jsem automobil nikdy v životě neřídila. Nelákalo mě to, nemám ani řidičák).. :-/

0 0
možnosti
Foto

Mirko, já jsem si ten řidičák dělala v padesáti. Doufala jsem, mimo jiné, že mě opustí tyhle sny- upadl mi volant za jízdy, nenašla jsem brzdy,...:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zkrátka jste měli noc plnou vášní;-D

0 0
možnosti
Foto

To bezesporu. Byli jsme oba jak zmlácení;-D

1 0
možnosti
Foto

J30a67n 71A93n77d94r17l39e

3. 11. 2021 23:35

Ivano!!! Hrdlolžeš, ta moje měla okna a dveře, jen nechtěla jet podle volantu a piořád někam uhýbala...;-D

0 0
možnosti
Foto

J10a22n 21A66n69d44r12l21e

3. 11. 2021 23:36

a byla to stopětadvacítka, jasně jsem řadil pětku, než jsem vjel do škarpy...:-)

0 0
možnosti
Foto

však se taky bojím!

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy