Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I tady platí : Pospichej pomalu! :-)))

0 0
možnosti
Foto

Paní Ivano, tušil jsem, že ten název bude zavádějící, ale tohle jsem nečekal. Radši už přemýšlejte, jak na stejnou otázku odpovíte za rok, za dva. To už nepůjde o Ježíška. Nás starší syn zaskočil a tajně, bez našeho vědomí, nainstaloval malou kameru, aby se dozvěděl jak to děláme. Též mám na mysli Štědrý večer.

0 0
možnosti
MV

Děkuju, Ivano a měj se májově!

0 0
možnosti
AL

Jeden z článků, který jsem dočetl s napětím až do konce.

Jasně, že karma.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Osvěta je důležitá. Tak teď už ví dcerka to hlavní a časem přihodíš pár drobností. ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

to ž budou detaily...;-D

1 0
možnosti

Tak hlavně, že nedošlo na nejhorší...tedy, že Vás nemusela Nanynka poučit!:-))))

2 0
možnosti
Foto

jistě i toho se dočkám:-)

2 0
možnosti
Foto

Jezuskote, to je krásný!!!! A ve mně tak hrklo;-DR^V

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,14
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy