Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chudák dobrmanka! Chudáci páníčci!R^;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

J43a14n 80A67n29d68r20l63e

30. 11. 2019 13:47

chudak ja! kdo ma to knuceni poslouchat...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ A takhle je u nás boj s kočkami. Akorát to nějak vždy jednou za čas dám doma. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já si vždycky myslela, že kočky si to brousí svépomocí?:-)

0 0
možnosti
Foto

Úplně to vidím :))))

My byli asi před dvěma, třemi měsíci na trhání drapku. Děs! Chudáček, bolelo ho to ještě dva dny. A nás ještě dnes, když si na to vzpomeneme. Zdenicka byla u toho, krve.... Fuj. Chudáček. Přežili jsme všichni, ale bolelo nás to.

0 0
možnosti

Asi bych je umlátila..psici jako poslední ;-)

0 0
možnosti
Foto

v takových chvílích nebývám daleka:-)

0 0
možnosti

Tak to je tedy hérečka!:-)))

Doma Edu (čivava...spíš větší) obklíčíme, manžel ho drží v náručí, a já stříhám. Pravda, bojím se víc jak on!:-))) A na veterině mi říkají, jak je pěkně vychovaný :-D Houby...bojí se tak, že na tom stole stojí jak přibitý:-)

2 0
možnosti
Foto

Škoda, že dobruše nejde vzít do náručí;-D

1 0
možnosti
Foto

Našeho pudla jsme jednou nechali střihat u odborníka abych viděl jak na to. Od té doby jsem ho každé dva měsíce střihal sedmnáct let sám. To tedy byly také "OBŠTRUKCE." Hlavně kolem čumáku. Musel jsem vždy mít jednoho pomocníka. Ivko a Honzo, váš pokus mě pobavil R^;-D!!Jo, a drápky jsem mu také zkracoval, další náročná operace...

0 0
možnosti
Foto

Já bych to taky dala, ale NEMÁM pomocníka, neb Honza je měkkej;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivo, tak to jsme asi výjimky, ale náš Rexík si to užívá. Lehne, přivírá oči, mám dojem, že se snad i usmívá.;-) ZdravímR^

0 0
možnosti
Foto

Nemohl by si promluvit s Ťapinou?:-)V

2 0
možnosti
Foto

To nedávám;-D jezdíme na veterinu na drápky a už se stalo, že i doktorka jí stříhla.;-(

0 0
možnosti
Foto

Já jsem šíleně opatrná, navíc dobruše má černé drápy, takže po milimetrech....Ale má nějaký blok z minulého života, jak tvrdí Honza, možná ji někdo střihnul, nevím.... Nebo je to komediantka:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy