Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na síťovaný trička si pamatuju. Teda já jsem nikdy žádný neměla, takže jsem nemohla být exhibicionistka. Taky si vybavuju jeden z prvních impulsů k zakoupení své první podprsenky. Jakýsi kluk v tramvaji při pohledu na mé tričko nahlas prohlásil: "Ty vole vona nemá podprdu".;-DR^

0 0
možnosti
Foto

To jsou vzpomínky, co;-DR^

0 0
možnosti
VV

V sedmdesatych letech byla takova pro nas hezka moda. Pruhledne halenky a a podprsenka zadna. Obcas jsem zavital do vyrobni haly, kde devcata osazovala tistene spoje. Krasny pohled to na ne byl. A nejhezci na ty mlade turky, ktere islam neislam ukazovaly co pod tou halenkou maji. Vzdy nez jsem tam sel jsem si na sebe vzal bily plast.

0 0
možnosti
MV

Potěšit lidi kolem je krásný!

0 0
možnosti

"Žádný kluk neodolal, aby se nepodíval. Ale nejenom kluci." Přiznám se, že tady jsem spíš čekal info, že se dívaly taky holky, ale Ok, jinak mě to přivádí k otázce, co kamarádka Helena? Ta byla jen nestrannou rozhodčí, protože se sama ještě neměla s čím zůčastnit? A jestli to tak bylo, tak fakt nezáviděla?:-)

0 0
možnosti
Foto

Helča neměla matroš:-)

2 0
možnosti
JV

J81i13ř79í 30V10o82l40k14a

28. 3. 2019 8:21

No, nám nakonec stejně zbyde jenom to čumění, všechno ostatní ošefujete postupně vy, ženy. A že se nám to neokouká, s tím nic nenaděláte, ale tu malou radost nám nechte.

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, číst něco takového je rozhodně lepší než o článek politice... Měla jsem podobné problémy jako Vy, (a někdy ještě kupodivu mám), ale přiznám se, čárky jsem si "kvůli tomu okukování" nikdy nedělala.. Spíš mi to připadalo trapný. No jo, "co by za to která dala..." (Když to u ní vypadalo, "jako když vrabec zobne do těsta" - jak říkávala jedna moje starší kolegyně). :-/ Ovšem dnes holky "krev a mlíko" nejsou zrovna v módě.

1 0
možnosti
Foto

Budeme je muset zase do módy přivést:-)

1 0
možnosti

R^

To tak někoho má Pán Bůh rád a nadělí, co druhému nenadělí. To je taková ta kolektivní spravedlnost. Jeden má a druhý nemá. A jste alespoň Bohu vděčná? Ježíš Kristus vybízí k vzájemné službě...

:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem. Ale jsem přesvědčená, že Ježíš měla na mysli jinou vzájemnou službu;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, pammatujes na modu nenosit podprsenku nekdy v osmdesatkach? Ta byla pro nas chlapy nejhezci;-)

0 0
možnosti
Foto

No jasně, kouzlo pořád fungovalo:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsi v jedenácti o dvě čísla výš, než já, ale uměla sis poradit líp, než já. Žádný hrbení, ale chlubení.;-D Ivko, dík za vzpomínkyR^

0 0
možnosti
Foto

Byla jsem pěkná potvůrka;-D

0 0
možnosti
PL

Někdo by mohl říct, že to pánové občas nemají jednoduché, ale je to na tom světě krásně R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy