Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I23v54a22n32a 19L64a86n21c11e

31. 1. 2019 17:59

Take jsem se ucila Katusu. Obcas si ji najdu na you tubu. Co si v mladi naucis, na stari si zopakujes. Krasny clanek. Jak pisete, rodice stoji moc o to se zaclenit, a to se jinak jedna i s detma. KarmaR^R^R^R^

0 0
možnosti
MV

hezky sem si pocet, Ivano

fajnovej rok preju

0 0
možnosti
Foto

Díky, i já Tobě a Tvým blízkým:-)

0 0
možnosti
Foto

Pokud jde o Kaťušu, napadne mě tohle https://www.youtube.com/watch?v=YMjqqaFh4RU. Ale tak to by byl pro díťata větší hardcore než ruština.;-)

0 0
možnosti
PJ

P90e84t28r 73J16í44l34e39k

31. 12. 2018 5:34

Takovéto články bych rád četl častěji.

Paní autorce za ně srdečný dík.

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to jsem si přečetla s chutí. Některé z těch věcí jsou totožné i třeba s naší knihovnou, tak je mi to téma hodně blízké. R^

3 0
možnosti
Foto

To mě těší, Zdeno:-)

1 0
možnosti
ES

Moc pěkné. A milovaná paní učitelka ve školce má šanci pozvolna implantovat naši kulturu i těm arabským a africkým dětem.

4 0
možnosti
Foto

To jsou děti, jejichž rodiče sami hodně stojí o soužití s námi a každé další sblížení je všechny potěší.

3 0
možnosti

Tak tohle se čte fakt dobře. Děti jsou bezva bezprostřední, a žádné rozdíly neřeší.

Tleskám!:-)

5 0
možnosti
Foto

Kdyby to všichni dospělí pochytili a vzali za své, to by bylo:-)

2 0
možnosti
Foto

H42a51n93a 59V76l75k47o82v71á

30. 12. 2018 19:01

R^:-) Kaťušu dávám z patra po pětatřiceti letech...

Je chytlavá jako Jéžíšku, panáčku....;-)

1 0
možnosti
JZ

Geroj, geroj, geroj geroj Capajev, byl vsjo vremja v pjeredii, on kamandoval svajim atrjadom .... je taky pekna. Nebo i Siraka strana maja radnaja, mnogo v nej ... Malem bych zapomnel na Suliku, nejoblibenejsi pisen Jeve Stalina.

1 0
možnosti
Foto

Kamandír geroj geroj Čapajev;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy