Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A nejhorší jsou naškrobený trenky! To já ne, ale tchýně...8-o

Ivko R^:-):-)

1 0
možnosti
PL

Trenýrky jednotné barvy a tělesná výchova v dobách minulých. To se asi vybaví každému, kdo ty chvíle pamatuje.

0 0
možnosti
Foto

ano, já např, měla modré

0 0
možnosti
Foto

J22a21n 64A84n64d75r49l83e

19. 9. 2018 21:40

v ramci politicke korektnosti sem priplacnu puvodni nezkraceny prispevek na mem fb (chybi jen foto trenek):

Nevděk světem vládne... Tak já jsem třeba dneska ráno připravil kávičku a snídani mojí milé ženě až téměř do postele, na nákup zašel, vepřové upekl, k tomu bramborové knedlíky a špenátek uvařil, potom dojel do Bauhausu pro materiál, abych mohl natlouct to slíbené palubkové obložení okolo našich postelí, pak jsem teda po nich ještě špinavé nádobí umyl a na speciální žádost starý špinavý koberec vynesl ven na dvůr na klepadlo. A potom jsem se tedy konečně šel osprchovat a celý voňavý si nové prádlo vzal... A co mi řekla? ŽE TAKHLE NEEROTICKÉ TRENKY JEŠTĚ NIKDY NEVIDĚLA!!! A pak si něco plánujte na večer...

0 0
možnosti
LI

V obchodním domě jsme mívali sem tam nějaké slevy. A já (občas) a tehdy na Vámi uvedené téma napsala slogan: "Boxerky pánské, za ceny akční, po kterých každý švihák lační..." Líbilo se, prodávalo, ale byl z toho malér, řešila to i Centrála v Praze;-D;-D

1 0
možnosti

Nejkrásnější je člověk v podobě, jak jej Pán Bůh stvořil! Tak je člověk stvořen k milování. Ženy někdy chtějí ty svoje noční hacafráčky, aby mohly být svlékány. Budiž! Dopřejme jim to! Ale když se po mém nahém těle sune lehká pokrývka, jako by na mne dýchala kůže mojí milé. A inspirace je tu!

A teď vážně k Vašemu problému. Trenky jsem nuceně nosil na vojně. Není to ono! Bavlna je bavlna! Volné trenky mají prostor k předehře. Ale bez nich to jde také.

Kdybych žil ve Skotsku, určitě bych byl pro kilt. Mužské nádobíčko je volně ložené, netrpí a neutrpí ani plodnost. Plodnost našich chlapců se snižuje. Prý si svoje nádobíčko nosí příliš v teple. Inu, Pán Bůh ho zbytečně nezavěsil zevně. Jednou z příčin neplodnosti to může být.

Ivanko, nedělejme tragedii z toho, co si to nezaslouží. Když se mi na milé něco nelíbí, tak jí to mlčky svléknu. A stejnětak ona může svléknout mne. Važme si toho, dokud jsme mladí.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Na FB byl lepší ilustrační obrázek.;-D Z té růžové by mě přešla chuť... I když z tang by mě přešla ještě víc.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

prý vyvěsí identickou fotku a prý mu je dala babička;-D

0 0
možnosti
Foto

R^pěkný ilustrační obrázek...to je manžel?8-o Tak to závidím;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

není;-Dmuž je statnější;-)

0 0
možnosti
Foto

I20v71a88n 79M74a84r35e20k

19. 9. 2018 20:00

Dík za informaci, ale i tak : Vivat boxerky. Trenky jsou u mě minulostí , neexistuje u nich "střed" ."Vercajk" (s prominutím) v trenclích musí být uložen buď vlevo a nebo vpravo. Jeho přehazování za strany na stranu není nic pohledného ani příjemného. ;-(

0 0
možnosti
Foto

díky za zasvěcený komentář:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,14
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy