Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Splňovat pochybná kritéria ke schválení - to je, Ivanko, nádherný slovní obratR^ Za sebe můžu říct, že jsem si oděvně vždycky "jela po svém", pohodlně, příjemně, podle nálady a příležitosti. Doufám, že jsem tím nikoho neurazila, ačkoli, pokud ano, pak to zajisté nebyl člověk, na jehož mínění by mi záleželo, ačkoli je mi jasné, že módní policie by mě rovnou poslala pod gilotinu.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy