Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivi, ještěže umíš řeči i rukama :-)

V nejmenovaném okresním městě na východě republiky vždy zastavoval občan tmavé pleti občany bílé pleti s fr.holí v ruce a žádal na rohlíky. Jako , když tě zastaví mezi dveřmi v budově a zahradí ti cestu holí, radši drobák dáš. Ale jednou me přepadl na liduprázdné ulici, tak jsem pravila, že nedělám charitu. I vyslal za mnou mnoho kleteb v cizí řeči a nepublikovatelných výrazů. Ale mám pokoj od té doby. Asi si mě pamatuje.

Tedy charitu dělám, pro psy, konkrétně a cíleně a tímto odpovídám všem loudilům. A mám klid.

0 0
možnosti
Foto

Možná kdybys mu dala rohlík...;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ To jsou zážitky. Mám na tyhle lidi vztek, protože se může stát, že jednou bude někdo opravdu potřebovat, ale ostrouhá, protože se nikdo nenechá soustavně oškubávat těmi, kdo to na nás jen hrajou.

Já osobně občas přispěju a ráda, ale jen na transparentní účet.

0 0
možnosti
Foto

ale občas mi to ujede...;-)

0 0
možnosti
Foto

J56a79n 36A13n63d11r82l82e

23. 6. 2018 19:02

na ulici rad pomuzu, stalo se to jiz nekolikrat, pri nehode, napadeni, ale na sbirky davam jinde R^

0 0
možnosti

Na ulici je to těžké poznat. kdo skutečně potřebuje.R^

0 0
možnosti
Foto

Ivano, je to tak, u vchodu do metra Na Můstku je ve vestibulu chlapík co každému každý den přeje hezký den a připomíná nám potřebu přispět na pejsky. 8-o

0 0
možnosti
Foto

A to skrz jeho osobu, že:-(

0 0
možnosti

I56v51a 35M35a53r74k73o57v67á

22. 6. 2018 19:08

Přiznám se Vám, že jednoho pouličního žebráka máme doma. Před 15 lety, když byly synkovi 4, navedli ho jeho starší kamarádi, ať jde mezi lidi na chodník u domu, a říká: "Poším, dejte mně kounku," a tak šel. Byl děsně roztomilej, oblečení "na lítačku" po bratrovi vhodné... Dva lidi nedali nic, a víc nestihl, protože jsem to nevydržela a žebrotu mu zatrhla - i když mě ta jejich hra hodně zajímala. ;-D

0 0
možnosti

"Pouličním",tak těm zásadně ne.R^

0 0
možnosti
Foto

H83a65n36a 48V72l95k95o73v32á

22. 6. 2018 15:56

Naučila jsem se větu "Přispívám na transparentní účet" a tou se taky důsledně řídím.

Občas ještě koupím Nový prostor.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS