Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem šťastná, že- u mě dobrý!;-D

3 0
možnosti
FV

Dianová, vy jste se dívala na bukkake a teď chcete být vtipná a dvojsmyslná? Vyznívá to poněkud ohavně.

2 1
možnosti
Foto

Upřímnou! Mně zatím stačí prskání a doufám že to tak zůstane.

2 0
možnosti
Foto

To bych Ti moc přála, i prskání je nicmocný

2 0
možnosti
PL

R^Sice pro Vás ne moc zajímavé výstřiky a sání, ale pro ostatní tuze krásné psaní. R^

1 0
možnosti
Foto

To mě těší, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Ó jak vám rozumím a soucítím. U nás doma je to korunováno navíc alergií na pyl a prach, takže to vypadá jak v holobytu. Bez koberců, záclon a závěsů. Naštěstí povlaky na matrace jsou již prací na 90, ale ta chemie kolem nás - to nemůže dobře dopadnout. A to nejen u nás doma, ale globálně.

2 0
možnosti
Foto

Mám všechny druhy alergie. Ale to stříkání je naprosto zbytečné :-(

0 0
možnosti
SV

Ivi, často se díky Tobě dívam na svět okolo sebe jinýma očima. Tenhle úhel pohledu se mi nelíbí a upřímně Tě lituji...

1 0
možnosti
Foto

jsou i horší pohledy..., díky:-)

1 0
možnosti
PS

Ten začátek...nemůžu si pomoci...gangbang ?

0 0
možnosti
Foto

Kruciš, kde se všecky ty dnešní alergie vzaly? My, starší, o jsme otužilejší, asi z "tvrdšího odchovu" v mládí... Je mi vás, alergiků, líto... ;-(Svižně napsáno, Ivanko.R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Mirko:-) Jinak my jsme prokletý rod: oba rodiče a všichni sourozenci vč. jejich potomků komplet:-(

0 0
možnosti
Foto

Pomóc, mně se nejde přihlásit a místo fotky hlavy tam mám pánské šortky! Je to ve mně nebo v IDnesu?;-(;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy