Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

moji pratele leta bydli v jeseniovce, primo u kliniky a modlej se, aby doslo k ukonceni jejich cinnosti. pratele nejsou tupci, ani jakykoliv xenofobove - jen si prejou k zivotu klid..., Ivano

4 0
možnosti
Foto

Dík za návštěvu, Marku

0 0
možnosti
AT

Nesouhlasím s vámi Diano - na mě je to moc sluníčkový názor a tady jde hlavně o princip o nic jiného... Neprodloužili jim smlouvu, tak to mají respektovat a ne se chovat jako nabubřelé malé děti a vynucovat si, že oni tam chtějí být a hotovo... Já být majitelem, tak už jen z principu bych raději budovu nechala zbourat, než si nechat něco vynucovat od někoho, kdo tam v podstatě nemá co dělat. Nehledě na obyvatele z blízkého okolí - ti budou rádi, že se tam konečně nebude scházet ta "mládež milující houbičky, travičku, nicnedělání atd."

1 0
možnosti
Foto

Taky bych leccos udělala jinak a dřív, což o to, ale přesto bych jim tu smlouvu prodloužila...Jinak ke zbourání dojde, myslím si. Mládež milující Vámi jmenované se schází leckde, tady jde o spoustu jiných věcí.

0 0
možnosti
DT

http://filiphumplik.blog.idnes.cz/c/497620/klinika-na-zizkove-konci-a-neni-mi-to-lito.html

Tady je článek bez dojmologie a hysterie, zato objasňující, oč tam jde. R^

Jestlipak se ocitne také v "zaujalo nás"? :-)

4 0
možnosti
Foto

Tak za prvé, o prospěšnosit kliniky mám své pochyby.

Za druhé, byli v "nájmu", respektive v zápůjčce na dobu určitou. Ta skončila a majitel ji nechce prodloužit. Má na to právo a nikdo nemá právo žádným způsobem ho nutit, aby to prodloužil.

Pokud nechtějí opustit jako formu nátlaku na majitele, tak doufám, že je v nejbližší době policie vyvede, zlegitimuje každého koho vyvede a nechá si od nich vyvedení zaplatit.

A je mi úplně jedno, jestli to co dělají, považuje někdo za prospěšné. I kdyby tam sídlila matka Tereza a odmítli ji prodloužit nájem, postupoval bych stejně.

10 0
možnosti
Foto

Já ti nevím, Ivi.Moc o té problamatice sice nevím, jen okrajově, ale z hlediska své profese vím velmi dobře, jak je někdy problematické "úředně" posvětit to, že někdo chce slušně bydlet ve svém, nebo užívat nějaké prostory pro práci, zábavu, pro jakoukoliv bohulibou činnost. Naprostá většina lidí, byť je to neskutečně otravuje a se.e, tento proces podstoupí, protože respektuje, že existují jistá pravidla, ať chce jít s proudem, nebo mimo. A nechci polemizovat do jaké míry jsou ta pravidla správná. Ale kdyby ta pravidla porušoval každý, kdyby si každý položil otázku - proč oni jo a já ne? byla by tu už jen anarchie.

8 0
možnosti
Foto

Je to hraniční až zahraniční, o to nic. Ale za mě- škoda, spousta věcí se mi tu dost líbila...

1 0
možnosti
Foto

"Klinika", ať už je to cokoliv, může vesele žít dál, v "životě" jí nikdo nebrání. Potíž je, že nehodlá opustit budovu, která je v majetku státu. Jediným možným řešením je, že stát budovu prodá, jak nejrychleji to bude možné. Což je vzhledem ke stávajícím nesmyslným protikorupčním pravidlům poněkud zdlouhavý proces, ale přesto to není důvodem, aby se lidé z ulice v takových budovách uhnízdili a odmítali je opustit s tím, že mají jakýsi nárok na používání.

10 0
možnosti
Foto

Tak ti, holka, nevím. Každopádně se mi nelíbí, co se tam stalo s tím ohněm. Ale taky se mi nelíbí, že klinikáři vlezli do cizího. Sice tam uklidili, ale co si budem vykládat, squat je squat. Nebudeme si namlouvat, že jsou jenom o trávě. Oceňuji, že se snažej a něco dělaj. Jenže, já v noci bydlet vedle samýho "duc duc duc" tak mě asi jebne, a to jsem tolerantní až na půdu. Mě spíš štve, že se majitel začal zajímat o svůj objekt až po tomhle všem. Tak je to tady vždycky...:-/

1 0
možnosti
Foto

Spousta lidí má "duc duc" z nějaké hospody, čímž neomlouvám hluk. Není vyloučeno, že se pomodlím, aby tam nějaký ten pajzlík vznikl:-) Co se trávy a spol týče, vadí mi už tráva. Ale je tam něco, co nemělo být zničeno. Někdy konečně dáme řeč a povím víc...Díky

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za příspěvky do diskuse, přeji dobrou noc

1 0
možnosti
IM

Tomu snad ani sama nemůžete věřit.

0 0
možnosti
Foto

To, že něčemu nevěříte Vy, neznamená, že tomu nemůžou věřit jiní...

0 0
možnosti
MR

A proč? Co kdy klinikari vykonali dobrého pro společnost?

5 0
možnosti
  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,17
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy