Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Tonča a Hanča a zírající havran

Žiju na tomto světě dost dlouho, abych neměla přehnané iluze. O nikom, o ničem. Život mě naučil...Je pravda, že mi tento stav dost vadí a nejsem s ním nijak zvlášť vyrovnaná. Někdy ovšem přímo tzv. čumím jak vrána. V naší rodině jsme toto lidové rčení lehce upravili, takže když nás něco mimořádně zaskočí či vytočí, říkáme, že zíráme jako havran...

Dvě dívky, nebo spíš už mladé ženy, Antonie a Hana, se vydaly na velmi nebezpečnou cestu do nebezpečných míst světa. Na můj vkus velmi lehkomyslně. V životě bych něco takového nepodnikla. Na svou touhu po poznání a po dobrodružství těžce doplatily - byly uneseny a dva roky drženy v zajetí. Nedovedu si představit, jaký strach musely prožívat, a už vůbec si nechci představovat strach jejich blízkých. Muselo to být něco šíleného.

Dost jsem na ně myslela, nenechala jsem si ujít žádný článek ani zmínku, která by snad naznačila pozitivní vývoj, což se bohužel nestalo. Přiznám se, že jsem si myslela, že už nejsou naživu. Tím víc mě potěšily zprávy, že dívky nejenom že na živu jsou, ale navíc i na svobodě, pak dokonce doma! Ze srdce jim to přeju, a doufám, že se co nejdříve vzpamatují ony i jejich rodiny.

Jak jsem už napsala, četla jsem snad všechny články k tomuto tématu. Co mě naplnilo děsem a hnusem  jen o něco málo větším, než samotná tragédie, byly četné reakce čtenářů. Nabízí se vysvětlení, že tam psali do diskuse výhradně psychopatičtí jedinci, ale bylo jich tam na můj vkus nějak moc. že by to plodili jeden, dva lidé s množstvím falešných identit, jak je běžné třeba na "iDnesu",  by byla sice do jisté míry uklidňující představa, ale nepřijde mi reálná. Takzvané přejícné příspěvky, tj, že jim čtenáři jejich utrpení přáli, byly nejmírnější. Oplzlé šprýmy a narážky, vysloveně zlé urážky...Člověku se při jejich čtení až navalovalo.

No...My sice neřežeme hlavy, pokud tedy je mi známo, nekamenujeme, alespoň ne doslova, nepraktikujeme jiné absurdní zvyklosti jako některé národy, které mohutně odsuzujeme, ale taky máme svoje pozoruhodné zvláštnosti, jak tak koukám,... jak tak zírám...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Dianová | sobota 28.3.2015 18:44 | karma článku: 35,73 | přečteno: 3051x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Matky „jiných“ dětí

Jako by nestačilo, že jejich dítě není zdravé. Že vyžaduje mnohem více péče než většina dětí, zpravidla i delší dobu, než poskytují rodiče „normálním“ dětem. Že často otec nevydrží jinakost svého potomka a odejde, takže sólovka...

4.5.2024 v 0:53 | Karma: 37,10 | Přečteno: 3090x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 22,68 | Přečteno: 624x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 25,51 | Přečteno: 1065x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,78 | Přečteno: 10499x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,45 | Přečteno: 941x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

  • Počet článků 630
  • Celková karma 32,24
  • Průměrná čtenost 2033x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš",
...a také Danajka. 
Psát mi můžete na: 
ohlasynablogdanajka@seznam.cz            
Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy