Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dopis pro pana Jana Dvořáka - jistě dojde

Dobrý den, pane Dvořáku, byla bych ráda, kdybyste mi odpověděl takto veřejně. Jednak se budu ptát na věci, které se na IDnesu již delší dobu veřejně prob(p)írají, druhak se zamezí případným dohadům, jaké pikantnosti že Vám píšu, dále si myslím, že to bude poučné pro všechny.

Obrátila jsem se na Vás před časem s prosbou, abyste zamezil urážkám a pomluvám, které o mně na IDnesu dlouhodobě šíří několik lidí. Opakovaně se totiž lze o mně dočíst, že jsem údajně alkoholička, která propíjí peníze, které „bere“ na svoje osvojené dítě, jsou předkládány „přesné a pravdivé“ detaily, kdy mě kdo měl vidět opilou, dítě ve zuboženém stavu, je zveřejňovaná moje adresa, taky už jsem se dočetla, že „mě vyhodili“ z práce...

Tím, kdo tyhle obludnosti uvedl do chodu a přiživil svou absurdní a nenávistnou fantazií, je bezesporu bloger Martin Kavka. Jeho sprostoty v tomhle směru neznají mezí. Prosím Vás, abyste k tomu zaujal postoj a napsal mi tu veřejně, co s tím můžete dělat. Jeho nactiutrhačný článek lze snadno dohledat na jeho blogu, stejně tak jeho vulgarity a dehonestující lži o mé osobě v různých diskusích. V případě potřeby jsem ochotna toto vše zaslat, nicméně myslím, že dohledat to nebude žádný problém.

Ve svém mailu jsem dále uvedla skupinu lidí těchto jmen: Pavlína Škorpíková, Pavel Procházka, Vladan Černý, Vít Kovanda, Michal Smutný, Otakar Köster, a další. Je mi srdečně jedno, zda to jsou „fejky“, ale není mi jedno, že ať napíšu o čemkoli nebo podiskutuju pod libovolným článkem, okamžitě vystartují se svými nechutnostmi, ve kterých nešetří ani moje děti. Už jsem se dočetla, že moje osvojená dcera má být dle nich „opožděná“, zaznamenala jsem rasistické narážky na její původ...

Vzhledem k tomu, že zmínění podivíni prolézali můj Facebok, byla jsem nucena jej zrušit, což mi vadí podstatně méně, než když překroucené soukromé údaje, na které se dostali „díky“ společným „přátelům“, předávali na veřejnost v diskusích. Dostávám výhrůžné a urážlivé maily. Situaci jsem díky kreativitě jistých jedinců musela konzultovat se sociální pracovnicí, které také předám tento můj článek – dopis, a ovšem také Vaši odpověď.

Možná je to nestandardní postup, oslovovat Vás v této záležitosti takto veřejně, pane Dvořáku, ale já celkem v tomto směru nemám co ztratit. Ostatně myslím, že Vy sám také ne. Vzhledem k tomu, že jsem o Vás četla, jaké porozumění údajně vůči těmto lidem chováte, (jejich vlastní slova) ba jak jim dokonce vycházíte vstříc, s čímž bohužel koresponduje fakt, že různé diskuse se stále hemží nejapnostmi těchto diskutérů, koneckonců i jejich „jmény“, to jistě budete chtít uvést na pravou míru.

Děkuji Vám za pochopení, těším se na Vaši odpověď v rámci diskuse, přeji hezký večer,

 

Ivana Dianová

 

Autor: Ivana Dianová | úterý 29.4.2014 19:28 | karma článku: 31,21 | přečteno: 4001x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 21,40 | Přečteno: 508x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,95 | Přečteno: 979x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,72 | Přečteno: 10408x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,19 | Přečteno: 914x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 32,00 | Přečteno: 925x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Tuleja publikoval i v pochybných vědeckých časopisech, nyní žádá o stažení článků

2. května 2024  13:57

Kandidát TOP 09 na ministra pro vědu Pavel Tuleja požádal Slezskou univerzitu, aby stáhla z jeho...

Poslanci mají jednat o zákoníku práce, ANO chce zabránit výpovědi bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela zákoníku práce předpokládá...

V Polsku zatkli šestnáctiletého mladíka kvůli útoku na varšavskou synagogu

2. května 2024  13:47

Polská policie zadržela šestnáctiletého mladíka, kterého podezírá z útoku na synagogu Nožykowých ve...

SPOLU paroduje heslo ANO a spojuje ho s Ruskem, premiér Fiala to hájí

2. května 2024  10:56,  aktualizováno  13:45

V kampani před volbami do Evropského parlamentu vsadila koalice SPOLU i na antikampaň. Na sociální...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,11
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy