Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

Moje kamarádka se rozhodla, že k ní přijedu s celou svou rodinou včetně psice na prodloužený víkend. Já jsem s tím v zásadě souzněla, ale jak nenávidím cestování a jak tak ráda a silně prokrastinuju, vypadalo to, že k cestě nikdy nedojde. Když mě Berona už počtvrté pozvala a já počtvrté odmítla, navíc na poslední chvíli, vzala to do svých rukou a přijela pro nás do Prahy. "Že jsem čtyřikrát vygruntovala barák mělo sice svůj půvab," pravila smířlivě ve dveřích, kde se zjevila s pytlem datlí jak na Mikuláše, " ale konečně bych ti to taky ráda předvedla!"

Uznala jsem, že gruntovat jen tak pro nic za nic, a navíc to nikomu nepředvést, je mrhání silami a ode mne vůbec není pěkné, že se nepřijedu ani podívat. "Tak snad někdy příště, " zkusila jsem to. "Nevěřím," odpověděla kamarádka lakonicky. Přespím tu a ráno vyrazíme na autobus. U nás na nádraží mám zaparkované auto a tím nás všechny dovezu až nahoru k domu!"

Dala jsem jí vybrat, kde chce spát. Pohrdla hustě obsazeným dětským pokojem i kuchyňským kanapem, o kterém jsem nesmlčela, že ho má ráda Ťapka, a není v lidských silách zabránit jí, aby během noci nepřilehla. Vybrala si levou část mého letiště, to jest u zdi. Já u zdi zásadně nespím, protože se mi pak zdá, že jsem zavřená v peřiňáku, což mi dělali moji sourozenci a dodnes z toho mám psychotrauma.

Po prokecaném a prochechtaném večeru jsme se vybraly do mého pokoje. "To mám jen tyhle dvě deky na přikrytí?" otázala se znepokojeně Berona. Přidala jsem třetí a ještě nově koupenou prošívanou deku pro psa, novou! "No psí deku teda ne!" vyhlásila kategoricky Berona a já si vzpomněla na mámu, jak jsem jednou přinesla z nákupu toaletní papír a vyložila ho na jídelní stůl s ostatním nákupem, načež se mámě zvedl žaludek nad mou nechutností. "Pes ji ještě ani neviděl!" Zabořila jsem obličej do hebké a voňavé prošívané deky s bílými a šedými čtverci a okázale zabručela blahem, jakože čistota sama. "No tak jo, ale jen přes nohy!" opravila se kamarádka.

"Doufám, že nechrápeš?" otázala se podezíravě, už zakutaná jak housenka, jen nos jí koukal. "Tss", odmítla jsem," za koho mě máš?" provolala jsem uraženě. "Ale bohužel mi zůstal takový zvyk, někdy ze spaní šátrám po vedlejším lůžku, jak jsem byla zvyklá sahat muži na břicho a mírně prohrábnout chlupy prsty. Nevím o tom, dělám to z hlubokého spaní, tak se nelekni, kdyby náhodou. "Berona se posadila tak prudce, že z ní spadly všechny tepelné vrstvy. Vykulené oči jí svítily. "Jestli mi v noci sáhneš na břicho, ani nebudeš muset prohrabovat chlupy na něm, které ostatně nemám, a já se ne leknu, ale rovnou po...!" Pak si vyžádala ještě spacák, co má Nanda na tábor, a znovu si lehla.

Po další hodině smíchu a zjištění, že spacák šíleně šustí, se Berona zvedla, že musí čůrat, a požádala mě, ať ještě nespím, abych jí mohla dát tři deky, přehoz, psí dečku a spacák opět na tělo. Už jsme se pomalu zklidňovaly a já se začala propadat do spánku. Nevím, jak dlouho jsem spala, když mě probudil výkřik a někdo mě chytil za ruku. "Ty jsi mi chtěla sahat na břicho a prohrabovat chlupy!" obvinila mě Berona hystericky. Ukázalo se, že jsem si ve spánku položila ruku na vedlejší postel a milá Beruška to vyhodnotila jako fetišisticko- sexuální ataku z mé strany! "Kašlu na tvoje břicho," řekla jsem důrazně a naštvaně. "Chci spát!" Znovu jsem si lehla, ale kamarádka už zase začal šustit spacákem směr záchod. "Co máš furt s tím hajzlem, seš prostatička nebo co?" Nemusím jíst, nemusím pít, ale spát jo! Na tom trvám! Následovala půlhodinka smíchu. Pak jsme si obě musely jít dýchnout spreje na astma, protože jsme smíchy začaly pískat průduškami a kyslík je kyslík, co si budeme povídat. Následně se do Berony zase dala zima. "To máš malárii, jak to, že je ti furt zima?" Plakala bych, jak se mi chtělo spát. Otočila jsem čudlíkem topení na maximum. Tolik netopím, ani když mrzne! Jestli ani to nepomůže, tak jí nabídnu Ťapku pod peřinu nebo ji nacpu do trouby a zapnu!  "A teď usínám a nikomu nedoporučuju, aby se tu  tlemil, dělal ohýnky, šustil spacákem a podobně!" Usnula jsem a zdálo se mi, že s otcem v pařeništi pleju salát.

Vyspala jsem se do růžova, noční košili přilepenou k tělu. V mojí ložnici zuřily tropy. Byla jsem v posteli sama. Beronu jsem našla v houpacím křesle v kuchyni. Byla zachumlaná do všeho dříve zmiňovaného a navíc měla kapuci, na nohách jí ležela naše vořeší dobrmanice. I tady topení rozzuřené naplno. "Co tu blbneš?" užasla jsem.  "Ty jsi tak šíleně chrápala," pravila ublíženě, krvavé žilky v nevyspalých očích. "Kam se hrabe Jan," několikrát něžně vzpomenula svého muže, o jehož chrápání vypráví po celou dobu, co jsou spolu. Bylo to to první, co po příjezdu manželovi sdělila, a on si mě hned oblíbil. Druhé místo v chrápání už ujde a Jan si ho nesmírně vážil.

V jejich domě mi přepustila svou pracovnu a sama si lehla v ložnici ob místnost a chodbu. Pro jistotu. Potají jsem si nechala otevřené okno, abych v rozžhavené místnosti nezemřela na úpal, a odhodila přikrývku.  Byl to krásný prodloužený víkend plný smíchu, procházek krásnou krajinou, her naší dobrmanice, jejích bílé ovčandy a mých dětí.

Už se nemůžu dočkat, až zase pro mne Berona někdy přijede.

 

 

Autor: Ivana Dianová | pátek 15.3.2024 0:14 | karma článku: 32,61 | přečteno: 1366x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 20,06 | Přečteno: 450x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,67 | Přečteno: 963x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,71 | Přečteno: 10400x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,19 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 32,00 | Přečteno: 924x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,42
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy