Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Síla modlitby

Znáte to pořekadlo, jak v padajícím letadle je jen velmi málo ateistů? Bez ohledu na své původní dosavadní smýšlení se v nouzi nejvyšší obracíme k někomu, popřípadě něčemu "nad námi" a doufáme, že budeme zachráněni... 

Taková modlitba od srdce má velkou moc. Sama jsem si toto ověřila, a to nejednou. Klasickým případem je můj syn, který se narodil  ve 26. týdnu těhotenství. V té době jsem se modlila tak intenzivně, a to v žádném případě nejsem ateistka, tudíž se u mne nejednalo o nějakou náhlou "hurá akci", že jsem se div nezavařila.

Vzpomínám si, jak jsem tenkrát denně postávala nad inkubátorem a snažila se neomdlít strachy, naopak vložit svoji úpěnlivou prosbu do těch správných rukou, potažmo do rukou lékařů a sester, kteří se o syna starali, a jsem přesvědčená, že se modlili s sebou. Jednalo se tedy o mnohočetnou, ne-li přímo hromadnou modlitbu, která má samozřejmě ještě větší sílu, než nějaká singlovka, což jsem synovi dost často opakovala. Ani omylem to nezlehčuju a už vůbec nechci ubrat všem tamějším odborníkům z jejich zásluh, ale že jsme oba zdárně přežili, přičítám i tomu.

Můžeme se tedy modlit samostatně i společně, za sebe, za někoho jiného... V případě, že chceme prosit za druhou osobu, je ale nanejvýš nutné si předem zjistit, jak má vypadat kýžený výsledek. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že když se toto zanedbá, může dojít k vážným komplikacím, ne- li zmaru celé akce!

V mém prvním bytě jsem měla hned za zdí skvělou sousedku, která mně i synkovi nahrazovala chybějící část rodiny. Měli jsme se všichni moc rádi, a díky těsnému sousedství, bystrému uchu paní Boženky a její výřečné povaze jsme o sobě věděli všechno. Neuniklo jí tedy ani samozřejmě, když jsem onemocněla. Několik měsíců jsem celé noci proseděla v kuchyni a opírala jsem se o stůl, protože  jen v této poloze jsem se dokázala nadechnout, a hlavně i vydechnout. Kašlala jsem u toho, regulérně se dusila a pískala přitom ucpanými průduškami tak strašidelně, že jsem děsila nejenom sebe samu, ale i Boženku. Obíhala jsem - šourem a v předklonu- doktory, zkoušela dýchátka jedno za druhým, cpala se léky, chodila na inhalace, a pořád nic. Po několika odvozech sanitou jsem se osmělila a začala prosit tentokrát za sebe, ale bez úspěchu. Nedokázala jsem si to vysvětlit. Má modlitba byla vroucí, koneckonců jsem měla čtyřletého syna, byla rozhodně od srdce, navíc i od průdušek, a nic?

Sousedka nade mnou lamentovala a opakovala, že i ona se za mne modlí. Byla jsem jí vděčná....až do jednoho večera, kdy jsme se potkaly na chodbě a ona mi plačky udělala křížek a pravila:" Mladá paní, vy jste zrovna mučedník, a konce to vaše trápení nemá! Já se za vás modlím, aby si vás už Pán k sobě vzal, a pořád nic!"

 

Autor: Ivana Dianová | sobota 11.2.2023 19:13 | karma článku: 38,63 | přečteno: 1036x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 20,05 | Přečteno: 446x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,67 | Přečteno: 963x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,71 | Přečteno: 10400x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,19 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 32,00 | Přečteno: 924x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy