Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ač dávno dospělá, plakala jako malé dítě, kterému někdo ubližuje

Můj muž, chlap jak hora, voják a celkově životem omlácený si dal ruce na uši a zavřel oči. "To je šílený", zašeptal a šokovaně zavrtěl hlavou.

Rozčilila jsem se. "Prostě ji chytni za kejty, Matyáš ji přidrží hlavu, a já..." "Tak na to zapomeň," vykřikl Honza. "Na to si najmi jinýho vraha, mě laskavě vynech!" Odsedl si a ostentativně rozevřel noviny.

"Matyáši!" přivolala jsem syna. "Sedni si doprostřed, opři se, ať jí zafixuješ zadní nohy a záda, a obejmi ji kolem krku!" zavelela jsem. Syn s jistými rozpaky přisedl na pohovku, na které ležela natažená naše dobrmanice Ťapka jakoby nic, ale zpod přivřených chlupatých víček bedlivě sledovala cvrkot, to jest kleštičky na stříhání drápků: ležely na lednici- podřimovala, vzala jsem je do ruky- okamžitě začala řvát a drát se ze sedačky.

"Nechte ji!" zanaříkal Honzík, ale já nedbala. Naše dobrmanice, vyžraná a lesklá, hotový Hilton pro případné blechy, drápy jak starý jezevec- samotář, sebou zoufale smýkala v téměř epileptickém záchvatu po lině, ale po očku sledovala, co my na to. Nezkušený Honza se k ní očividně hodlal co nevidět přidat, syn se pobaveně culil, protože tyhle tanečky kolem pedikúry/ manikúry znal už od Ťapčiných předchůdkyň. Vtip byl v tom, že Meggy i Rézu jsem přehádala, případně přeprala, zatímco dobruši nikoli. Má větší sílu, zuby a je celkově vášnivější typ, navíc se známe pár měsíců.

Korupce pomocí syrového hovězího selhala. Ťapce se nadouvalo bříško naším původním gulášem, pod bezpečnostním košíkem se jí viditelně rýsovaly dvě vzpurné kožešinové brady, a drápy jí snad ještě vyrostly. Radostně po každém soustu zavrtěla, ale když jsem uchopila packu, že ji zkrášlím, zapomněla na labuž a začala plakat. "Vždyť pláče jako malé dítě!" křičel Honza. "Chápeš, že ji nic nebolí! Ještě jsem ani nezačala!" křičela jsem já. "Nechte ji, odvezu ji na veterinu, ať jí to tam zkrátí! Odborně! Bezbolestně!" Psice mu odečítala slova ze rtů a střídavě souhlasně pokyvovala mordou a chroupala piškoty.

"Hodláš jí nechat dát narkózu?" zeptala jsem se jedovatě . Ano, mám ráda Honzu i Ťapinku, ale už jsem jich obou měla plné zuby! To je výchova, hergotkrucinál! "Ne! Ta je strašně škodlivá!" odmítl prostoduše Jan, takto hoch z vesnice, který na počátku naší známosti tvrdil, že pes patří do boudy a má hlídat, žádné polidšťování! "A jak myslíš, že to tam provedou?" Bylo mi jasné, že až tam tohle naše dubruše naaranžuje plus přidá vrčení a cenění, poletíme odtamtud svorně ona i my.

Ale už mi nevěnovali pozornost. Honzík mazlil Ťapinku, aby jí vynahradil předchozí utrpení...

Ráno jedeme k veterináři. Ten se podiví...

 

 

 

Autor: Ivana Dianová | čtvrtek 28.11.2019 20:17 | karma článku: 33,24 | přečteno: 1696x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 20,04 | Přečteno: 438x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,67 | Přečteno: 963x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,71 | Přečteno: 10398x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 30,19 | Přečteno: 908x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,93 | Přečteno: 923x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,41
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy