Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Špinavé hodné zrcadlo, kéž ho mám ještě dlouho

Mám ho v hale. Je veliké, vidí se tam opravdu každý, kdo má zájem. A u nás má o to zájem každý, jak jsem si už dávno všimla. Je to totiž velmi vlídné a přející zrcadlo. Takové by chtěl mít každý.
smutná

Má jednu vadu, ale já si nejsem tak úplně jistá, že je to vada: nejde vyčistit, zdá se. To zrcadlo můžete mýt a leštit libovolně krát denně, ale stejně je pořád špinavé!

Dole je oslintané a olízané, uprostřed je olíbané, úplně nahoře je občas od rtěnky nebo krému na obličej.

Mapy nahoře jsou ode mne. když si chci nalíčit oči nikoli po paměti, musím se skoro přitisknout, a pokud jsem nakrémovaná nebo už mám namalovanou pusu, je z toho docela pěkná abstrakce.

Uprostřed občas trénuje dcerka polibek právě probuzené Šípkové Růženky, protože člověk nikdy neví, co se může stát, a být nepřipravena na takovouhle situaci by byla věčná škoda. Že má Růža růžovou pusu, snad ví každý a já to tu nemusím zdůrazňovat!

Dole je zrcadlo prakticky matné. Několikrát denně sem chodí naše stará fenka Réza. Je jí už opravdu hodně: neslyší, skoro nevidí, a hlavně už jí to až tak dobře nemyslí. Když se cítí osaměle, přichází k zrcadlu. Co vidí, když se úplně přitulí? Vidí pejska! Milou fenku, která už z dálky vrtí, usmívá se vstřícným čenichem, a hlavně: vždy ji několikrát vřele olízne! Rozmery tu fenku miluje a samozřejmě její olíznutí láskyplně opětuje!  Stejná fenka jezdívá s Rozmery i ve výtahu, když ji neseme v náručí. Drží jí vždy její panička, což Réza nechápe, ale i ji pokaždé olíže.

To zrcadlo mám ráda. Jednoho dne bude snadné udržet ho zářivě čisté. Ale na tu dobu se vůbec netěším...

 

Autor: Ivana Dianová | sobota 13.4.2019 13:45 | karma článku: 32,84 | přečteno: 582x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 18,59 | Přečteno: 396x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,24 | Přečteno: 953x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,67 | Přečteno: 10392x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,94 | Přečteno: 902x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,72 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ukrajinci dočasně stahují tanky Abrams. Jsou zranitelné při nasazení dronů

26. dubna 2024  8:01

Ukrajina dočasně stáhla z boje americké tanky Abrams M1A1, které se ukázaly být zranitelné při...

„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku

26. dubna 2024  6:20

Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...

Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol

26. dubna 2024  5:42

Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,14
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy