Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kdo všechno chcete spát v mojí posteli?

 Moje postel- můj hrad! Toto heslo vystihuje přesně moji potřebu. Moje postel je prostě MOJE postel, co je na tom k nepochopení?

Ale cpou se do ní všichni! Přes den ji ještě jakž takž uchráním, ale jak se setmí, stává se moje postel rejdištěm nekalých živlů...

Největší úsilí mého života jsem vynaložila na to, abych moje dvě feny udržela v uctivé vzdálenosti. Obě dostaly skvostné pelechy, jen se na ně srdce smálo, když jsem je kupovala. (Peněženka se nesmála ani zbla.) Přesto obě celoživotně touží po tom, ulehnout ke mně. Ideálně přilehnout, ale v zásadě se tam mohou rozvalovat i beze mne! Jsou tak strašlivě vytrvalé, až je to nechutné.

Poslouchají za dveřmi ložnice, a číhají, až mi zpravidelní dech. Pak si obratně otevřou, něco jako 'klika cvakla, dvéře letí', a nenápadně se přiblíží až ku samému loži. Je mimořádně dlouhé a široké, na to si já potrpím, vejdou se tam pohodlně tři dospělé osoby! To si jistě myslí ve svých kožešinou potažených hlavách i obě vlčí dámy, takže nechápou moje odmítání. Ale já jsem taky vytrvalá. "Rozmery! Megan! Místo!!!" syčím i z bezvědomí, sotvaže položí packu na okraj prostěradla, a ony se pokaždé uraženě odeberou na své pelechy.

Postel nedám! Budiž mi výstrahou můj otec, který jednou podlehl. Na chatě byla zima, zdálo se mu, že na psích peleších (u kamen) byla mezmála námraza, chuděrky malé...I pozval feny k sobě do postele. Do noh! Jedině do noh! Ráno jsme našla otce zkrouceného v nohách a na posteli byly rozkošnicky natažené obě vlky! Mordy na polštáři, přikryté do půl těla! Otec byl prakticky vystydlý. "Nejdřív byly v nohách," líčil nám popuzeně. "Pak chtěly do podkolení, tak jsem si podepřel kolena a ony vlezly pod. Nic moc pohodlí, ale to ještě ušlo, navíc hřály. Pak jsem ucítil puch, a to mě probudilo: Meggy ležela na polštáři a dýchala mi do ksichtu! Chtěl jsem se teda otočit, ale tam mi dýchla do ksichtu Réza! Když jsem chtěl taky kousek peřiny, jak vrčely, mrchy! A nedaly se skopnout dolů!" Od té doby čelil každodenním scénám a požadavkům ze strany psic, dokud si nevmontoval do dveří svého pokoje zámek...

Psice tedy mají u mě celkem jasno. Téměř bez pauzy po nich ale překvapivě převzala štafetu naše Nanda. Čas od času mě překvapí svou noční návštěvou v mé posteli. Tu nevyháním, neboť tuším, že nepřichází jen tak. Zlý sen, pocit osamělosti? Nanda ke mně smí vždycky. Byla bych ale radši, kdyby se ke mně nastěhovala sama. Ale Nanda myslí i na svoje kamarády. Pravidelně s sebou bere zejména plyšovou koňskou hlavu (životní velikosti) na tyči, opatřené na konci kolečkem. Dá se na ní bezvadně jezdit, ale v posteli hrozně tlačí! Ten umělohmotný dinosaurus taky, a metrová panna- chodička jakbysmet! Tyto všechny mám tedy pod peřinou. Nanynka se ke mně přitulí, šoupne mi svoji voňavou hlavičku pod bradu, a spokojeně pokračuje ve spánku. Na kvalitě mého spánku to nepřidá, ale nedá se nic dělat. Přítel sice brble, protože většinou vyfasuje Nandiny nožičky, a Nanda ve spaní pochoduje, ale ne moc; sám má máslo na hlavě: když přijedou jeho kluci, vyrobíme přistýlku a spějí tam taky! A jak si to pochvalujou! Koneckonců- když chceme před spaním společně sledovat nějaký film, přilehne si k nám i můj dospělý syn!

A já zmateně zírám na svoji postel a na propletené spící klubko na ní, a říkám si, že až ta moje obří postel praskne, a ona určitě jednou praskne, to je jasné, že si koupím klasické jednolůžko, kam se mimo mne nikdo nevejde!

Ale pak vidím, jak se všichni blaženě tváří, a to si pak umiňuju, že ta nová postel bude ještě větší, prostornější a pevnější...

 

 

Autor: Ivana Dianová | pondělí 18.4.2016 15:13 | karma článku: 32,66 | přečteno: 1599x
  • Další články autora

Ivana Dianová

Exotická večeře

Potřebujete se nějak potěšit? Utěšit? Není nad to, když vám někdo z lásky připraví nějakou líbeznou krmi.

25.4.2024 v 1:12 | Karma: 18,81 | Přečteno: 404x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Nedívej se tam, nikdo tam není

Nevím přesně, zda je to dar nebo prokletí. Jsem pro jistou skupinu obyvatel nepřehlédnutelná a neodolatelná. Vlastně s tím nic nechci dělat, i kdyby to šlo, když se tak nad tím zamýšlím.

10.4.2024 v 10:24 | Karma: 24,24 | Přečteno: 953x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma: 42,67 | Přečteno: 10393x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma: 29,94 | Přečteno: 903x | Diskuse| Ona

Ivana Dianová

Kšeft století

Nejsem obchodně zdatná. Vůbec. Nemám v sobě to pnutí a když se občas snažím v tomto směru něco podniknout, kdekdo mě dokonale očůrá. Tím víc mě fasinují lidé, kteří to mají naopak, zejména když tím nepoškozují druhé.

21.3.2024 v 14:46 | Karma: 31,72 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejsem nominována na eurokomisaře, řekla v debatě pro studenty Nerudová

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  9:52

Přímý přenos Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která je...

Tohle je nenávist, řekl o protestech za Gazu Trump. Kampus stále nevyklidili

26. dubna 2024  9:29

Kolumbijská univerzita v New Yorku odložila ultimátum, podle něhož měli protestující propalestinští...

Byl na vozíku, po výměně kyčlí běhá, trénuje na maraton. Pomáhá mu konopí

26. dubna 2024  8:58

Jakub Kryšpín pracoval, dálkově studoval vysokou školu, měl plány do budoucna. Ty ale v roce 2006...

Z mrazu konečně do tepla. Už dnes bude 17 stupňů, o víkendu i přes 20

26. dubna 2024  8:21

Chlad a mráz zřejmě končí. Meteorologové avizují už na pátek teploty přes patnáct stupňů, o víkendu...

  • Počet článků 629
  • Celková karma 32,16
  • Průměrná čtenost 2036x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy