Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Totálne sjetá láskou.....tak to je absolútny výraz...ale keď je človek zamilovaný, tak sa mu všetko darí, každý mu príde milý a dobrý, usmieva sa na všetko...neviem...možno by to mali dať ten hormón čo to spôsobuje do tabletiek. Len niekedy to vytriezvenie býva tvrdé.

1 0
možnosti
Foto

Opět dokonale přesné:-)R^

1 0
možnosti

Bez peněz do hospody nelez. To platí od pradávna.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, já byl třeba v registru dlužníků, protože si na mě někdo pořídil dotovaný telefon a tarif, který neplatil. A úvěr na dům jsem i tak dostal.

2 0
možnosti

To byly doby, kdy auto bylo luxus, dneska se asi rodina bez auta ani nenajde.:-)R^

2 0
možnosti

Život není peříčko, že?

Šťastný člověk, který umí žít naplno! Víckrát tu nebudeme!

:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezky jsi to popsalaR^ i když to hezké nebylo...

1 0
možnosti
Foto

My jsme to tehdy tak nebrali, dokonce jsme se tomu neuroticky šíleně smáli, bylo to tak absurdní,,,:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ivi, máš pravdu. těch krásných deset let určitě stálo za pár hloupých vykřičníků:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ony nebyly vůbec hloupé, v tom byl ten prů...švih. A kdybych poslechla, ušetřilo mi to hodně trápení. Ale máš pravdu:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy