Diskuse

Bez dechu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak máš podobný příběhy za sebou a ti se počítá. Dvakrát tohle samý bejt prostě nemůže. Tečka.

Klidný prázdniny přeju.

0 0
možnosti
Foto

Kéž máš pravdu, Marečku

0 0
možnosti

D67a41v71i10d 86V78l81k

27. 6. 2022 13:11

To je dobře ,že to dobře dopadlo.

0 0
možnosti
Foto

Ale že bys ocenila, kdyby ještě chvíli zůstala němá.;-D

Hlavně, že to dobře dopadlo.

1 0
možnosti
Foto

No, mělo to něco do sebe:-P

0 0
možnosti

To vypadá na laryngitidu, tu měl můj synek od malička a taky jsme si s tím dost

"užili" ;-( ale dobrá zpráva je, že čím bude Nanda starší, tím lehčí průběh to má:-)

0 0
možnosti
Foto

Školní děti se při laryngitidě už většinou nedusí.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že to dobře dopadlo.

I běžné viry se poslední dobou chovají divně... Tolik hnusných viróz, jako loni v říjnu, a tolik laryngitid v teplém počasí, jako teď, jsem za celou praxi neviděla.:-/

0 0
možnosti
Foto

Bylo to strašidelné...:-(

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, při čtení jsem přestala mluvit já :-). Tak to tedy byla pěkně napínavá příhoda. Bála jsem se a jsem šťastná spolu s vámi za dobré vyústění. Tak Nanynce hlavně hodně zdraví!!! V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju:-) Už je hubatá, takže je to na dobré cestě

4 0
možnosti
Foto

Hlavně že to dobře dopadlo. Když už jsi mě nechtěla jako řidiče z chaty. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Ivanko, to je dobře, že je Nanynka v pořádkuV. Moc všechny pozdravuji a přeji zdárný začátek posledního školního týdne;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS