Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I59v72a22n22a 72L95a18n70c79e

12. 5. 2020 17:22

Také se nerada fotím, ani fotka upravená mě nenadchne, protože potom se musím podívat do zrcadla, a tak jak se vidím v zrcadle mě vidí i ostatní lidé, které denně potkávám. Rozdíl je znát. Jediné, že bych si tu upravenou fotku vytiskla a oblepila se s ní, potom by to už bylo jiné.

0 0
možnosti
Foto

Že na tohle ještě nikdo nepřišel, jak to udělat.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já své fotky na internetu raději nevystavuju. Tahle profilová na blogu je výjimka. Je focená schválně tak, abych nepoznala sama sebe.;-D

0 0
možnosti
Foto

Já mám trauma z každého focení, o zveřejnění výsledku nemluvě;-D

0 0
možnosti
Foto

Tuhle jsem s někým telefonovala výjimečně videohovor. Najednou jsem měla hlavu mimozemšťana. Budu se muset nad sebou zamyslet. Ivano, naprosto rozumím. :-)

0 0
možnosti
PL

Kosti a kůže se těžko obdivují R^

0 0
možnosti
PB
Foto

Ivčo, jen tak jsem se tu mihnul. Na kostech žen má být také masíčko a ne jen kůže :-)

0 0
možnosti
PB

My už berem cokoliv :-/

0 0
možnosti

Jé, já už jsem záviděla, že to je důvěrně pojmenovaný Ashton Kutcher!:-)))) To by byl tedy kačer!

Proč si lžou? Protože platí, že svět chce být klamán, a někomu to přijde vhod.

Já nic "jako" taky nemám ráda.

1 0
možnosti
Foto

důvěrně přejmenovaný Kutcher...no ne...;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, vsak nejsou vsechny takové. Ta Maruska, co o ni pisu, se za sva kilecka nestydi;-)

0 0
možnosti
ND

No, já pamatuju dobu mého častého vysedávání u zrcadla, kde jsem se tvářila jak bych chtěla vypadat, ano dnes se tomu říká "kačer," za mě "jak bych chtěla vypadat", fota nemám, o mobilech se tehdy nezdálo ani v nejfantastičtějších snech...

:-)

Typ kačer byl vědecky vypracován, údajně se ve tváři nejlépe vytvarují nejen rty, ale i lícní kosti :-)

0 0
možnosti
Foto

No jestli vědecky, tak jdu do kačera taky :-)

0 0
možnosti
PK

Tak , dnes jsem se u vás zcela ztratil ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

dnes je to vyšší dívčí, chlap se nutně musí ztratit ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,26
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy