Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je děs. Bohužel nějaká postizitelnost pravých viníku v tomto státě už dlouho neexistuje. Peníze, peníze... A co takhle zdravý rozum a objektivita? Chjo!

0 0
možnosti
MV

No to je peklo. A, Ivano, doslechl jsem se o knížce. Velká gratulace. Mám radost.

0 0
možnosti
Foto

To je smutné.

Diano karma, ale smutná R^

0 0
možnosti
Foto

Smutně děkuju, Bohunko:-)

1 0
možnosti
Foto

To jako fakt?8-o8-o A Česká školní inspekce dělá jako co? Počítá kolonky v tabulkách? Tomu asi nerozumím. Ach jo!:-/

0 0
možnosti
Foto

Taky nechápu. Musí být vidět ten odliv každou chvíli

1 0
možnosti
PL

Život občas umí vymyslet věci.

0 0
možnosti
PK

Myslel jsem, že jako kmet jsem už viděl a slyšel dosti, neskutečný, to se fakt takto událo? Co na to právník?

0 0
možnosti
Foto

Nic. Řekla bych, že o tom žádný nevěděl. Tvrzení proti tvrzení....;-(

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, tohle už je skoro zločin. Takhle poškodit kluka, který to už tak bude mít v životě těžký. Musí mít pocit, že se nemůže na nic spolehnout. Tam, kde měl mít oporu, pocítil bezmoc a nespravedlnost. Jsem ráda, že teď už se ve škole cítí dobře.R^

2 0
možnosti
Foto

Vlastně měl dvojí šikanu: od spolužáka a učitelky.:-(

0 0
možnosti
Foto

R^Je to strašný, Ivi, ale už mě to ani moc nepřekvapuje, protože dneska je u nás možný snad všechno.:-(

0 0
možnosti

J28a92n 13Č39u64p

23. 2. 2020 16:51

Je normální, že v dnešní době jsou učitelé a ředitelé škol z rodičů pokálení až za ušima. "neoficiálně" toho řeknou hodně, ale pokud by to měli řešit, tak otočí a tvrdí, že nic, ale opravdu nic neřekli, že dotyčný, který to od nich slyšel, měl halucinace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,24
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy