Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní se chovala jako prostitutka, něco za něco. Když někdo dělá to co ho ponižuje, jen pro zisk, ne k přežití, nelze ho jinak nazvat.

0 0
možnosti
Foto

J28a80n 86A61n22d36r84l30e

24. 9. 2019 22:11

teda, dlouho jsem nevedel, co Ti sem tak napsat... az mi napadlo po byte spočítat, kolik mas kabelek : 12!!!8-o ano, nektere sis jiste koupila sama, jednu mozna zadnou ja, ale stejne :-/

0 0
možnosti
Foto

Milý Jene, já si kabelky ZÁSADNÉ kupuji SAMA!!!!!

0 0
možnosti
IL

I92v66a59n53a 37L83a43n28c16e

16. 9. 2019 14:49

Nesbírám kabelky, mám ruksak na záda, jeden malý a jeden velký, podle potřeby.

1 0
možnosti

No, nevím...ale někdy má patrně i igelitka něco do sebe...:-D

4 0
možnosti
Foto

Tedy Ivanko...

Četla jsem diskuze, ;-D ano, anální sex v nadpisu si snad přečte každý. A komentuje kdekdo. ;-D

Ta žena... Nevím....:-/

0 0
možnosti
Foto

Když mám nízký tlak, provokuju;-D

2 0
možnosti
Foto

Hele, já nechci být ošklivej, ale podobný model vyznává celá řada žen a to zcela dobrovolně a ještě s výskokem. Mám na mysli všechny ty dvacítky - pětadvacítky, co na sebe nechávají lehat své šedesátileté a více "kamarády", hlavně, když jsou tito prachatí a dávají "dárky". mám za to, že vnitřní pocity u těchto mladých dívek jsou, jistě až na vzácné výjimky, úplně stejně negativní, jako u té Helenky. Sice nemusí jít zrovna o nějaké ty až úchylné sexuální praktiky, ale o sex jde jistě. Podobnou praxi ale dělají i šimpanzi bonobo, jejichž samice rády uspokojí samci za kus ořechu, nebo ovoce, takže asi to jde s námi už od nepaměti. Čili případ Helenka - nic nového pod Sluncem...

1 0
možnosti
Foto

R^Ivi, pouzil bych jedno slovo, ale nemohu, neni pro toto prostredi dostatecne slusne. Jen napovim, ze v prekladu je to "zatacka."

0 0
možnosti
Foto

Myslíš v překladu z němčiny, Jene?;-)

0 0
možnosti
Foto

Inu, jsou různí lidé a různé praktiky. Jsem ráda, že mám kabelek poskrovnu;-D

Ivko, zdravím tě i všechny kolem tebe, měj se!R^

0 0
možnosti
Foto

Taky radši chodím s igelitkou :-) Taky moc zdravím

0 0
možnosti

Tak tato praktika mi zůstala utajena. Ne, že bych o ní nevěděl, ale nikdy jsem neměl potřebu ji vyzkoušet. A tak si mohu jen klást neodborné otázky, zda to ctí především muži homosexuální, což bych chápal, nepotřebují vídět žádoucně vzrušenou ženu. Ale to by jim stačila gumová panna. Snad se to dovím ve zdejší diskusi! :-)

0 0
možnosti
Foto

Super nadpis pro článek, super téma. Čtenost jako víno, karma jakbysmet. A já hlupák píšu o důchodové reformě. Teda proč mi pámbu ten rozum dal, to fakt nechápu.:-):-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 628
  • Celková karma 33,42
  • Průměrná čtenost 2040x
Učitelka MŠ, matka, muzikantka, autorka knih "30% pro život" a  "Dokonalá rozkoš", ...a také Danajka.  Psát mi můžete na ohlasynablogdanajka@seznam.cz             Miluju Ich formu a mám jen jeden život, takže... :-)

Seznam rubrik

Oblíbené blogy